اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1396 - 12:31   |   کد مطلب: 26360
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
شورای شهر ،شهرداری انتخاب کنند که قدش به عظمت و بزرگی شهر برسد
نماینده مردم همدان و فامنین در خصوص انتخاب شهردار جدید همدان گفت: مهم نیست شهرداری که انتخاب می شود چه کسی و از چه جناح و گروه سیاسی باشد،فقط کارآمدی و تعهد و شایستگی مهم است،شهردار همدان باید قدش به بلندا و عظمت شهر برسد.
شورای شهر ،شهرداری انتخاب کنند که قدش به عظمت و بزرگی شهر برسد

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع ورزشکاران، ورزشهای همگانی همدان گفت: با حضور در جمع شما انرژی مثبت مضاعفی گرفتم که می تواند در بالا بردن بهره وری از پیگیری امور تاثیر گذار باشد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی به مقوله انرژی مثبت اشاره داشت و‌ گفت :به این مقوله در قرآن نیز اشاره شده است.

 

*همدان به نشاط و شادابی نیاز دارد

وی  تاکید کرد: همدان به نشاط و شادابی نیاز دارد، همه ما باید تلاش کنیم،شهری درست کنیم که نشاط و شور زندگی در همه نقاط آن مشهود باشد.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در تبیین این موضوع به دغدغه مردم در اشتغال فرزندانشان پرداخت و گفت: اینهاست که کسالت برای مردم می آورد.

 

*بیکاری رقیب دولت و مجلس است

حاجی بابایی تاکید کرد: امروز بزرگترین معضل جامعه ما بیکاری است،بیکاری رقیب دولت و مجلس شده است.

 

وی افزود :اگر مجلس رای بالایی به هیات دولت داد صرفا برای همدلی و وحدت در راستای حل مشکلات مردم و اجرای برنامه هایی بود که برای حل مسائل کشور تدوین شده است.

 

نماینده مردم همدان درمجلس شورای اسلامی،تاکید کرد: بحث های زیادی در خصوص رای اعتماد به کابینه دوازدهم شد،ولی اصلی ترین رویکرد ما مطالبه گری از دولت است ،یعنی ما نمایندگان حمایت کامل خود را اعلام کردیم و تمام تلاش خود را نیز منبعد برای حمایت از دولت خواهیم داشت،ولی رصد فعالیت ها و مطالبه حق مردم اولی ترین اولویت ما خواهد بود.

 

وی با تبریک هفته دولت گفت:خوشبختانه این رویکرد در همدان مثبت است،نماینده دولت در همدان و معاون ایشان آقای الهی تبار، تلاش بسیار خوبی را برای حل مشکلات و پیگیری برنامه های توسعه استان دارند.

 

حاجی بابایی ادامه داد: احیای ۲۱ پروژه ملی برای توسعه اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی همدان در سال جاری،می تواند کلانشهر همدان را در جایگاه استراتژیک خود بیش از پیش در سطح ملی وبین المللی معرفی کند.

 

 

*شورای شهر ،شهرداری انتخاب کنند که قدش به عظمت وبزرگی همدان برسد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی توصیه دیگری هم به شورای شهر داشتند که ضمن تبریک به اعضای شورای  جدید شورای شهر تاکید کردند،مهم نیست شهرداری که انتخاب می کنید چه کسی و از چه جناح و گروه سیاسی باشد،فقط کارآمدی و تعهد و شایستگی مهم است،شهردار همدان باید قدش  به بلندا و عظمت شهر برسد.

 

وی در پایان با تاکید براینکه زمان،زمان تلاش و کار و وحدت و همدلی است افزود:  در جمهوری اسلامی ایران،نه ثروت و نه قدرت افتخار نیست و آبرو را نمی توان با اینها کسب کرد، بزرگترین افتخار در این نظام خدمت صادقانه به مردم است،آبرو در سایه اعتقاد وایمان به مردم و رفع مشکلات آنها کسب می شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان