اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. مرداد 1396 - 23:53   |   کد مطلب: 26205
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در پاسخ به پیگیری‌ها و تذکرات داده شده به حجتی، وزیر جهادکشاورزی، پرداخت بخش دیگری از یارانه کشمش به استان همدان محقق شد.
واریز یارانه کشمش باغداران استان همدان تا ساعاتی دیگر

به گزارش صبح الوند، محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: در دیدار حضوری با حجتی، وزیر جهادکشاورزی این خبر را داد، بدین ترتیب بخش دیگری از یارانه باغداران استان همدان و شهرستان ملایر تا ساعاتی دیگر پرداخت خواهد شد.       

نماینده مردم ملایر در خانه ملت اظهار کرد: از مجموع 140 میلیارد ریال یارانه منظور، مبلغ 130 میلیارد ریال آن برای پرداخت به باغداران ملایری تأمین شده است و بخش جزئی باقیمانده آن نیز در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز به تذکر خود در صحن علنی مجلس به وزیر جهادکشاورزی مبنی بر عدم پرداخت مابقی یارانه کشمش به باغداران اشاره کرد و گفت: امروز وزیر جهادکشاورزی مبلغ 70 میلیارد ریال را برای مرحله دوم یارانه سبزه اختصاص داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه با بیان اینکه طی روزهای آینده این میزان یارانه کشمش به باغداران و کشاورزان پرداخت خواهد شد، افزود: پرداخت این یارانه به سرپاماندن و ادامه فعالیت باغداران ملایری کمک شایان توجهی می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان