اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. خرداد 1397 - 14:16   |   کد مطلب: 29393
مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده در بحث تسهیلات اعتبارات خوبی جذب کردیم، گفت: در بحث صندوق توسعه ملی 29 طرح عقد قرارداد شد و تا کنون 14 میلیارد و 841 میلیون تومان در این زمینه جذب اعتبار داشته‌ایم.

به گزارش صبح الوند، علی مروت‌امیری در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، در این رابطه افزود: در بحث رونق تولید، 33 طرح با اعتبار 13 میلیارد و 488 میلیون تومان عقد قرارداد شده و در بحث توسعه روستایی نیز 28 طرح با اعتبار 16 میلیارد و 250 میلیون تومان مصوب شد که تا کنون 2 میلیارد و 136 میلیون تومان برای 7 طرح جذب شده است.

افتتاح 4 پروژه جهادکشاورزی در ملایر

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: امسال در هفته جهادکشاورزی یک پروژه لایروبی قنات با اعتبار 50 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد و 2 پروژه آبیاری بارانی در روستاهای آرته بلاغ و دهنوی آورزمان با اعتبار 375 میلیون تومان و 2 پروژه استخر پرورش ماهی در رورستاهای ورچق و ازناو در مجموع با اعتبار 320 میلیون تومان با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مروت‌امیری با بیان به اینکه دولت در زمینه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و همچنین تسهیلات بخش کشاورزی خوب عمل کرده است، به وجود بحران کم‌‌آبی در سطح کشور اشاره کرد و یادآور شد: آبیاری تحت‌فشار کمک خوبی برای استفاده درست و بهینه از آب‌های زیرزمینی است که در اختیار ما قرار دارد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر در پایان تصریح کرد: باید بتوانیم با مدیریت صحیح و کارآمد مشکلات کم‌آبی را مدیریت کنیم تا بازده ‌خوبی از کشاورزی داشته باشیم.
 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان