اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

7. مرداد 1396 - 10:20   |   کد مطلب: 26026
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:
قصور مسئولین در پیگیری کلانشهر همدان علت نبود امکانات رفاهی برای حاشیه نشینان
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قصور مسئولی در پیگیری کلان شهر همدان علت اصلی نبود امکانات رفاهی برای حاشیه نشینان همدانی است گفت: اگر در شهر زلزله ای بیایید آیا به کسانی که بیرون شهر هستند امکانات رفاهی مانند آب وبرق نمی دهیم.
حاجی بابایی

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی در بازدید از روستای حسن آباد شهرک مدنی، پس از شنیدن سخنان اهالی محترم روستا گفت: تمام مواردی که به عنوان مشکل مطرح شد،با پیگیری یک طرح نباید ایجاد می شد و با تحقق برنامه ما در کلانشهر همدان همه مسائل شما حل می شود.

 

نماینده مردم همدان تسریع کرد: مصوبه کلانشهر همدان را ازمجلس سال ۱۳۸۸ گرفتم، اسفند گذشته مجددا پیگیر شدم نقشه جامع شهر تعریف شده است، نقشه های هوایی اماده شده است و در زمانبندی اعلام شده قرار است تاپایان اسفند سال جاری ، برنامه کاملا عملیاتی اماده شود.

 

*وجود دو هزار خانواده در مناطق حاشیه نشین شهر همدان

حاجی بابایی به وجود بیش از دوهزار خانواده در مناطق حاشیه نشین شهر همدان اشاره کرد و گفت:حق مسلم هر شهروند است که از امکانات رفاهی وتامین اجتماعی استفاده کند، گر سرپرست خانواده ای برای تامین سرپناه خانواده خود شبانه اقدام به ساخت وساز می کند ، من و شما مسئولین مقصریم که نتوانستیم شرایط زندگی را برای شهروندان مهیا کنیم.

 

وی در توضیح این مورد افزود: زمانی که این شهروندان محترم مشکلاتشان را مطرح کردند به استاندار محترم عرض کردم؛فرض کن خدای ناکرده زلزله ای درشهر آمده ومردم اطراف شهر چادر زدند ،آیا نباید به فکر تامین اولیه ترین محتایج رفاهی آنها مانند آب وبرق وگاز باشیم.

 

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی کشور، ادامه داد: با اجرای برنامه کلانشهر همدان تمام این مسائل خودبخود حل می شود.

 

وی از بلوار ارم تا امامزاده محسن و روستای دهپیاز و روستای ارزانفود را در طرح جامع شهر تعریف و گفت: روستاهای این مناطق باغ شهرهای همدان تعریف شده اند.

 

حاجی بابایی خطاب به نماینده اداره برق این روستا گفت: کوچه های روستا بسیار تاریک است،از همین فردا اکیپ ویژه برای تامین روشنایی معابر مستقر شوند،باید در تمام شهرهمدان و روستاها یک کوچه فاقد روشنایی نداشته باشیم .

 

* شهرداری همه تسهیلات را به روستاها بدهد

حاجی بابایی خطاب به نماینده آب و فاضلاب این روستا گفت: باید فاضلاب روستا به پروژه فاضلاب شهر همدان به صورت استاندارد وصل شود و آب شرب روستا هم به شبکه آب همدان متصل گردد،ایشان تاکید کرد تمام موارد درخصوص روستاهای علی آباد و قاسم آباد هم مصداق پیدا می کند.

 

حاجی بابایی در پایان  تاکید کرد: تمام امکاناتی که شهرداری به همدان می دهد باید برای این روستاها نیز تامین کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان