اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. خرداد 1396 - 23:29   |   کد مطلب: 25326
مدیرکل کمیته امداد استان همدان، گفت: ۱۰ هزار و ۳۱۷ نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال کمیته امداد استان همدان زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.
مدیرکل کمیته امداد استان همدان

به گزارش صبح الوند، پیمان ترکمانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با تسلیت فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، اظهار داشت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده توسط مجموعه امدادگران گمنام استان، بهره‌گیری از کمک‌های خیرین و همچنین جذب کامل بودجه در سال 95 بسیاری از درخواست‌های سال گذشته محرومان اجابت شد.

وی با اشاره به خدمات حوزه مسکن و ساختمان کمیته امداد استان همدان در سال گذشته، افزود: خریداری 184 مسکن شهری، بهسازی و مقاوم‌سازی 416 روستایی و تکمیل و بازسازی منازل محرومان با صرف اعتباری بالغ‌بر 84 میلیارد ریال انجام شد.

ترکمانه با بیان اینکه در سال گذشته برای 2 هزار و 347 نفر از جوانان تحت حمایت کمیته امداد جهیزیه تهیه شد، عنوان کرد: میزان اعتبار صرف شده برای کمک‌ هزینه جهیزیه جوانان تحت حمایت کمیته امداد 54 میلیارد ریال بود.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان، تأکید کرد: در سال گذشته به 4 هزار و 616 نفر از نیازمندان وام کارگشایی قرض‌الحسنه به مبلغ 70 میلیارد ریال پرداخت شد.

ترکمانه با اشاره به خدمات حوزه بهداشت، درمان و امور بیمه خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد، بیان کرد: علاوه بر رفع مشکلات درمانی خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد از 141 بیمار خاص و 423 بیمار صعب‌العلاج نیز حمایت شد که 226 میلیارد ریال میزان اعتبار صرف شده در زمینهٔ ارائه خدمات درمانی بود.

وی با بیان اینکه 10 هزار و 317 نفر از مددجویان و مجریان طرح‌های اشتغال توسط کمیته امداد استان همدان بیمه شده‌اند، تصریح کرد: حق بیمه این افراد توسط کمیته امداد به حساب تأمین اجتماعی واریز می‌شود که امسال 92 نفر از این افراد بازنشسته شده و در زمره مستمری‌‌بگیران بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان