اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. اسفند 1395 - 23:47   |   کد مطلب: 24298
استاندار همدان گفت: دانشگاه بوعلی از دانشگاه‌های برجسته کشور است که تحصیلات تکمیلی در رشته ایران‌شناسی در این دانشگاه دائر می‌شود‌.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمد ناصر نیکبخت ظهر امروز در جلسه هیئت امنای بنیاد ایران‌شناسی دفتر همدان اظهار داشت: همدان را باید ریشه‌یابی کرد و تاریخ آن را مورد پژوهش و کنکاش قرار داد.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی همدان، یکصد سال سابقه دارد، گفت: این نشان از گذشته پربار استان همدان و مردم متمدن و فعال آن دارد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: با کمال میل در خدمت بنیاد ایران‌شناسی برای همکاری هستیم و میراث فرهنگی باید از این فرصت برای معرفی بهتر استان همدان استفاده کند.

نیکبخت افزود: دانشگاه بوعلی از دانشگاه‌های برجسته کشور است که تحصیلات تکمیلی در رشته ایران شناسی در این دانشگاه دائر می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تاریخ و لزوم درس‌آموزی از آن گفت: مطالعه تاریخ ایران به ما حس غرور می‌دهد و در همه جای تاریخ ایران جای پای همدان دیده می‌شود با این همه تاریخ، باید بنیاد ایران‌شناسی زودتر در همدان ایجاد می‌شد.

استاندار همدان با تاکید بر استفاده از همه علما و بزرگان در ایران شناسی گفت: باید ایران را در حد بزرگی آن، بزرگ داشت و به جهان معرفی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان