اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. مرداد 1395 - 7:15   |   کد مطلب: 19039
رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: جهت پیمودن سیر تکامل انقلاب اسلامی نیازمند بارخوانی گفتمان انقلاب می باشیم.

به گزارش صبح الوند، داوود گودرزی  در دوره خط امام (ره) در جمع دانشجویان  در دانشگاه بوعلی با بیان اینکه انقلاب یک موجود در حال حرکت، زنده و پویا است گفت:  انقلاب یک موضوع همیشه در جریان است و نباید فعالیت‎ها به نحوی باشد که این حرکت را متوقف کند و باید با حداکثر توان انقلاب را پیش برد.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی اظهار کرد: انقلاب در حال پیمودن سیر تکاملی خود است و این سیر تکاملی پنج مرحله دارد و ما هم اکنون در مرحله سوم هستیم و برای حرکت و عبور از این مرحله باید فعالیت های انقلابی داشته باشیم.

 

وی تصریح کرد: این پنج مرحله سیر تکامل انقلاب شامل  مرحله اول انقلاب اسلامی، مرحله دوم نظام اسلامی، مرحله سوم دولت اسلامی، مرحله چهارم جامعه اسلامی و مرحله پنج تمدن سازی است که مورد پنجم فرامرزی است.

 

گودرزی تاکید کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون همچنان انقلاب در حال حرکت است و در حال گذراندن تکامل سیر انقلابی هستیم و انقلابی که پس از انقلاب به فکر نظام سازی آن نباشد همچون انقلاب مصر منفعل  می شود .

 

وی به بیان اهداف وارمان انقلاب اسلامی ایران پرداخت و اظهار کرد: انقلاب اسلامی پنج هدف و آرمان دارد و به دنبال تحقق آزادی، استقلال، استکبارستیزی، کرامت انسانی و عدالت اجتماعی است  و این پنج هدف شاخصه هایی برای سنجش دولت ها از میزان انحراف است.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی سه چالش مهم را در راه سیر تکامل انقلاب مهم شمرد و اظهار کرد: اولین چالش آن دشمن است که آمریکا در محوریت دشمنی با انقلاب اسلامی قرار دارد و از کودتای 28 مرداد تاکنون روز  به روز دشمنی اش افزایش یافته و از هیچ‌گونه توطئه‎، دشمنی‌، خیانت و توهین علیه ما دریغ نکرده است.

 

وی با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره دشمنی آمریکا، جنایت ها و توطئه هایش  و علت این همه تکرار و  تذکر گفت: این در حالی است خیلی ها با نوشتن مقالاتی که دشمنی کجا بود؟  در حال کتمان کردن دشمنی آمریکا با ایران هستند

 

گودرزی چالش دوم انقلاب اسلامی را وجود یک جریان غیرانقلابی دانست و اظهار کرد:  از همان ابتدا انقلاب افرادی همچون بنی صدر و بعد از آن افرادی  در منصب های مختلف در میان استاندار، وزیر، نماینده مجلس و ... مانع پیشرفت انقلاب شده اند.

 

وی ادامه داد: سومین چالش وآخرین چالش هم کم‌کاری و غفلت از جریان انقلابی است که جریان انقلابی و انقلاب را ناقص درک کردیم و در این راستا به انقلاب ناقص عمل می‌کنیم.

 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پایان سه راهکار را برای پیمودن  سیر تکاملی انقلاب عنوان کرد و گفت: راهکار اول این است که گفتمان انقلاب را باز تعریف کنیم، دوم مجاهدت انقلابی کنیم و وسوم جهاد روشنگری و تببین را آغاز کنیم که مقام معظم رهبری حکم جهاد را داده و حجت را بر ما تمام کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان