اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1395 - 11:34   |   کد مطلب: 18075
در راستای حفاظت و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی انجام شد
مبادله تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بوعلی سینا و شرکت آب منطقه ای همدان
در راستای حفاظت و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه بوعلی سینا و شرکت آب منطقه ای همدان امضاء شد.

به گزارش صبح الوند، مهندس مرتضی عزالدین در جریان مبادله تفاهم نامه همکاری  فی ما بین گفت: در راستای تحقق سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره مندی نظامند از خرد جمعی و همکاری و ارتباط نزدیکتر دانشگاهها و موسسات علمی و پژوهشی با فعالیتهای شرکت که زمینه ارتقاء کمی و کیفی منابع آبی و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی را بدنبال خواهد داشت مفاد این تفاهم نامه تهیه و آماده مبادله شده است .

وی افزود: آب کالای حیاتی و یکی از اصلی ترین خدمات مورد نیاز جامعه می باشد لذا لازم است با یک رویکرد علمی، چالش های این بخش شناسائی و نسبت به بهبود و ارتقای ارائه خدمات تلاش شود.

مهندس عزالدین با اشاره به مصرف بالای آب در کشور مخصوصا در بخش کشاورزی در کشور در مقایسه با سایر کشورها به موضوع مدیریت مصرف آب پرداخت و گفت: کارهای زیادی در این حوزه تاکنون انجام پذیرفته است لیکن لازم است برنامه های این موضوع مهم از خروجی تحقیقات تعیین و اجرایی شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان تقاضاهای شرکت از دانشگاه بوعلی سینا را کمک تحقیقاتی درجهت تدوین سند چشم انداز و برنامه های استراتژیک، سوق دادن پروژه ها و طرح های تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه فوق به پروژه های مورد نظر شرکت، انجام مطالعات مهندسی ارزش در خصوص پروژه ها، مهندسی مجدد، تهیه نرم افزارهای کاربردی مورد نیاز و مدیریت مصرف انرژی اعلام کرد.

این تفاهم نامه همکاری فی مابین از تاریخ 1/2/95به مدت 5 سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان