اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. اسفند 1396 - 23:32   |   کد مطلب: 28869
معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا از برگزاری اعتکاف مردمی در مسجد بزرگ این دانشگاه خبر داد و گفت: اعتکاف دانشجویی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح الوند، دکتر اکبر عروتی‌موفق در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام‌البیض اعتکاف با ایام تعطیلات نوروزی مقارن شده است و دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند بنابراین اعتکاف دانشجویی در این دانشگاه برگزار نمی‌شود و به ماه مبارک رمضان موکول خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مسجد دانشگاه بوعلی اعتکاف مردمی برگزار می‌شود و دانشجویان علاقمند می‌توانند از طریق ستاد مردمی برای ثبت‌نام اقدام کنند، تأکید کرد: مردم عادی و دانشجویانی که تمایل دارند اعتکاف را در مسجد دانشگاه بوعلی سپری کنند، می‌توانند به ستاد مردمی اعتکاف مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بیان برنامه‌های این دانشگاه به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) پرداخت وگفت: چهار تشکل دانشجویی بسیج، جامعه اسلامی، هیئت دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان برنامه مشترکی در قالب جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) در شب سه‌شنبه در مسجد دانشگاه بوعلی برگزار خواهند کرد.

معاون فرهنگی دانشگاه بوعلی‌سینا در پایان اظهار کرد: در روز چهارشنبه نیز در دانشکده هنر ومعماری دانشگاه بوعلی مراسم جشنی با همکاری تشکل‌های دانشجویی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان