اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آذر 1395 - 9:32   |   کد مطلب: 22663
معاون سياسي امنيتي استانداري همدان گفت: رسانه ها از ظرفيت تريبون فراگير جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان همچون سالهاي گذشته ظرفيتهاي استان همدان را معرفي کنند.

به گزارش صبح الوند، محمد ابراهيم الهي تبار در جمع خبرنگاران افزود: رسانه ها با نقش آفريني خود استان همدان را هميشه استاني سرزنده و بانشاط بروز داده اند و در جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان نيز بايد چنين باشند.

وي از مسئولان برگزاري جشنواره خواست که فعاليت جشنواره فقط خاص مرکز استان نباشد و افزود: جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان را بايد به کل استان تعميم دهيم تا همه کودکان از لذت برگزاري جشنواره استفاده کنند تا بتوانيم فضاي بانشاط و فرهنگي در استان فراهم کنيم.

وي با بيان اينکه بيست و سومين جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان با مشکلات مالي و نبود اعتبارات کافي مواجه است ادامه داد: ميزباني همدان براي جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تا 5 سال آينده تمديد شد.

معاون سياسي و امنيتي استانداري همدان تصريح کرد: برگزاري اين جشنواره ها پيام و اهداف خاص خود را دارد؛ اما در حوزه مسائل اجتماعي و فرهنگ غني ايراني و اسلامي اقدامات زيادي بايد صورت بگيرد.

الهي تبار بيان کرد: جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان فرصتي براي استفاده از زبان هنر است و بر اين اساس برنامه ريزي براي اجراي نمايش ها بايد گونه اي باشد که از همه بخش هاي جشنواره براي کودکان و نوجوانان استفاده شود.

وي حضور ميهمان‌ها در همدان را از ظرفيت‌هاي مهم در معرفي استان برشمرد و تاکيد کرد: همدان بايد بتواند ظرفيت هاي استان را به خوبي به ميهمانان که سفيران فرهنگي هستند معرفي کنيم، بر اين اساس سال گذشته و امسال اعتبارات خوبي در اين حوزه تخصيص يافته است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان نيز گفت: جشنواره تئاتر با ياري اهالي تئاتر استان و کشور از 22 تا 27 آذر برگزار مي شود.

فاضل عبادي افزود: هدف گزاري استان اجراي برنامه هاي علمي و فرهنگي در استان است و کارهاي ارزشمندي را در راستاي برگزاري جشنواره فيلم و تئاتر کودک و نوجوان و بخش شعر فجر و قصه هاي قرآني انجام داده است.

وي تصريح کرد: امسال 10 سالن براي برنامه ها و اجراها در مرکز استان مهيا شده و هشت شهرستان ميزبان برنامه هاي ويژه کودک و نوجوان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان