اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. آذر 1395 - 12:39   |   کد مطلب: 22809
مدیر کل مدیریت بحران استان همدان گفت: دمای هوای همدان در اوایل هفته آینده به 16 تا 17 درجه زیر صفر می رسد.

به گزارش صبح الوند، علیمردان طالبی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هفته آینده دمای هوای همدان به شدت سرد شده و شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.
وی بیان کرد: به منظور آمادگی برای رویارویی با هرگونه بحرانی از 2 ماه پیش جلسه لازم برگزار و توصیه ها و هشدارهای اساسی به نهادهای مسئول داده شده است.
وی اضافه کرد: نهادهای عضو ستاد بحران استان از آمادگی لازم برخوردار بوده و به جهاد کشاورزی برای پیشگیری از سرمازدگی به گلخانه ها هشدارهای لازم داده شده است.
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: کمیته اضطرار شرایط جوی خاص تشکیل شده و وظیفه اعلام تعطیلی مدارس نیز به این کمیته واگذار شده است.
طالبی افزود: جدولی با مولفه های مختلف به منظور تعطیل کردن مدارس مقاطع مختلف، تعطیلی ادارات و نهادهای دولتی و قطع گاز واحدهای تولیدی پیش بینی شده که بر اساس مولفه های نظیر میزان گرد و غبار، شرایط جوی خاص، برودت هوا، سرعت باد و ارتفاع برف تصمیم گیری می شود.
وی با تاکید بر اینکه تامین گاز مصرفی واحدهای مسکونی در اولویت قرار دارد اضافه کرد: به تمامی واحدهای صنعتی، مراکز نظامی، بیمارستانها، مدارس و مراکز علمی و نیروگاه برای تامین سوخت جایگزین به منظور استفاده از آن در زمان اضطرار به خصوص برودت هوا و قطع شدن گاز این مراکز، تاکید شده است.
وی بیان کرد: مراکز توزیع گاز مایع این استان نیز ملزم به ذخیره گاز برای استفاده در شرایط ضروری شده اند.
34 نوع بلای طبیعی در کشور رخ داده که 22 مورد از ان در همدان ثبت شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان