اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. فروردين 1395 - 23:08   |   کد مطلب: 17585
دبیر ستاد مدیریت بحران نهاوند خبر داد:
تخلیه اضطراری ۱۵ خانه روستایی به دلیل وقوع سیل در نهاوند
دبیر ستاد مدیریت بحران نهاوند بابیان اینکه بارش باران در شهرستان همچنان ادامه دارد، گفت: ۱۵ خانه روستایی نهاوند به دلیل وقوع سیل تخلیه اضطراری شدند.

به گزارش صبح الوند مهدی جلالوند در گفتگو با مهر، بابیان اینکه بارش‌های شهرستان نهاوند از عصر پنجشنبه مجدد آغازشده و ادامه‌دار است، گفت: طی این مدت در شهرستان تاکنون ۱۰ تا ۱۵ منزل مسکونی در مناطق مختلف نهاوند تخلیه اضطراری شده‌اند.

وی با اشاره به تخلیه ۷ منزل مسکونی در روستای چولک شهرستان نهاوند گفت: اولویت اصلی ستاد مدیریت بحران شهرستان شناسایی مناطق خطر و تخلیه منازل برای  جلوگیری از وقوع حوادث ناگوار همچون غرق شدن در سیلاب است.

وی اظهار کرد: ۲ روستا در شهرستان ازلحاظ خطر سقوط شن و سنگ شناسایی‌شده که در صورت احتمال وقوع حادثه سریعاً اهالی منازل خود را ترک و به مساجد آماده‌شده اعزام می‌شوند.

وی با اعلام اینکه وضعیت بحرانی تا بعدازظهر جمعه در شهرستان حاکم است، گفت: تمامی دستگاه‌های شهرستان نظیر بخشداری‌ها، دهیاری‌ها، ادارات بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و مدیریت جمعیت هلال‌احمر جمع‌بندی گزارش‌ خسارات خود را روز شنبه به فرمانداری شهرستان اعلام خواهند کرد و پس‌ازآن آمار نهایی و برآورد خسارات اعلام می‌شود.

وی در پایان اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های امدادرسان و خدماتی شهرستان تا پایان وضعیت بحران با تمامی تجهیزات و توان نیروی انسانی آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان