اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

8. آذر 1396 - 22:01   |   کد مطلب: 27558
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: نهاوند همچنان با کمبود پزشک متخصص به ویژه در حوزه ارتوپدی و‌ رادیولوژیست و سونوگرافیست خانم مواجهه است.

به گزارش صبح الوند، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمبود پزشک متخصص به‌ویژه در حوزه ارتوپدی، رادیولوژیست و سونوگرافیست خانم را مهم‌ترین معضل شهرستان نهاوند است و همچنین بحث تاخیر پرداختی پزشکان یکی دیگر از مشکلات شهرستان ما است که باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به افتتاح بیمارستان 185 تختخوابی شهید قدوسی نهاوند در چندماه گذشته، افزود: هرچند که این بیمارستان بسیار پیشرفته و مجهز است اما به دلیل کمبود کادر، پرسنل و پزشک متخصص، هنوز به طور کامل راه‌اندازی نشده است که تأمین کادر و پزشک متخصص برای این بیمارستان باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تخصیص منابع پایدار، راهکار حل مشکلات طرح تحول سلامت است، عنوان کرد: طرح تحول سلامت یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت بوده که همواره در راستای منافع مردم گام برداشته است.

بهرام‌نیا بیان کرد: جلسات مکرری با وزیر بهداشت درباره مشکلات شهرستان نهاوند برگزار کردیم که خوشبختانه همه جلسات همواره در جهت حل مشکلات بوده و روند آنها بسیار خوب ارزیابی می‌شود.

وی هاشمی را از وزرای لایق کشور دانست و اظهار داشت: طرح تحول سلامت یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت بوده که همواره در راستای منافع مردم گام برداشته، اما امروز در بخش هزینه‌ها، به دلیل عدم همکاری بیمه‌ها در  پرداخت به موقع مطالبات مشکلاتی ایجاد شده است.

بهرام‌نیا با بیان این‌که نداشتن درآمد در بخش تامین اجتماعی مهمترین علت بدهی‌ها است، افزود: در حال حاضر این طرح با چالش‌هایی مواجه شده که نیاز به اصلاحاتی دارد اما مهم‌ترین راهکار حل مشکلات، اختصاص منابع پایدار به این طرح است تا چنین روند خوبی به دلیل مشکلات منحل نشود.

وی قطع زیرمیزی و افزایش حقوق پرسنل بیمارستان‌ها را از اقدامات مثبت طرح تحول سلامت دانست و عنوان کرد: یکی از راهکارها برای بهبود و ادامه طرح تحول باید سهیم شدن بیماران مستطیع در هزینه‌های درمان باشد و فقط برای افراد نیازمند این هزینه‌ها تامین شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان