اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. آذر 1396 - 23:17   |   کد مطلب: 27715
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند:
مشکلات بخش بهداشت و درمان نهاوند برطرف می‌شود
رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت:مشکلات بخش بهداشت و درمان نهاوند با تجهیز و تکمیل بیمارستان شهید قدوسی برطرف می‌شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، مومن علی دارابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان شهید قدوسی نهاوند یکی از بیمارستان‌های بسیار مجهز در استان همدان است که امسال به بهره‌برداری رسیده است و بخش‌های مختلف آن به‌مرور شروع به کار کرده است.

وی تصریح کرد: برای خدمات‌رسانی بهتر به مردم عزیز شهرستان نهاوند این بیمارستان نیازمند تجهیزات به‌روزی است که این تجهیزات مرحله‌به‌مرحله در حال تکمیل است.

دارابی افزود: با تلاش مجموعه مدیریتی شهرستان نهاوند در آینده‌ای نزدیک بخش «ام ار آی» این بیمارستان نیز راه‌اندازی می‌شود تا خدمتی دیگر برای مردم نهاوند باشد.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی و تجهیز این بیمارستان بسیاری از مشکلات بخش بهداشت و درمان نهاوند برطرف می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند بیان کرد: در مراحل قبل تجهیزات خوبی برای بیمارستان خریداری‌ شده است و در این مرحله نیز بیش از 250 میلیون تومان تجهیزات مختلف برای بیمارستان نهاوند جذب ‌شده است.

وی اظهار داشت: با پیگیرهای صورت گرفته از طرف دانشگاه علوم پزشکی همدان و مساعدت مدیرکل منابع فیزیکی و سایر مدیران وزارت بهداشت چندین دستگاه جدید به بیمارستان شهید قدوسی نهاوند منتقل شد.

دارابی تصریح کرد: این تجهیزات شامل یک دستگاه «فیکو انتریور» چشم‌پزشکی به ارزش 108 میلیون تومان، 12  مانیتور علائم حیاتی جهت بخش‌های آی سی یو و سی‌سی‌یو به ارزش 87 میلیون تومان و چهار دستگاه «الکتروکاردیوگراف» به ارزش 12 میلیون تومان بوده است.

وی افزد: همچنین سه دستگاه پمپ سرنگ به ارزش 9 میلیون تومان، چهار ست کامل جراحی ارتوپدی 44  قطعه‌ای به ارزش 18 میلیون تومان و 3 ست جراحی عمومی 30 قطعه‌ای به ارزش چهار میلیون و یک ست جراحی زنان 44 قطعه‌ای به ارزش سه میلیون تومان از دیگر تجهیزات خریداری‌شده برای بیمارستان شهید قدوسی نهاوند است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: همچنین حواله 5 دستگاه ساکشن، سه دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه میکروسکوپ جراحی چشم و سه دستگاه پمپ سرم صادر و تحویل مدیر بیمارستان نهاوند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان