اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آذر 1395 - 8:41   |   کد مطلب: 22888
معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: امروز صهیونیست‌ها فهمیده‌اند که نام امام حسین(ع) برهم زننده نقشه‌های شوم آنها است.

به گزارش صبح الوند، سردار سالار آبنوش در یادواره شهدای فصل پائیز شهر مریانج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برنده‌ترین سلاح ما در طول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تاکنون امام حسین(ع) است.

وی افزود: اگر روزی مغرور شویم و از امام حسین(ع) فاصله بگیریم آن روز، روز شکست ما خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها فهمیده‌اند که نام امام حسین(ع) برهم زننده نقشه‌های شوم آنها است.

وی ادامه داد: مصداق بارز این امر، دیروز در دفاع مقدس و امروز در سوریه و عراق و یمن است که رزمندگان اسلام با نام امام حسین(ع) و یارانش پیروز میادین نبرد با دشمنان و صهیونیسیت‌ها هستند.

سردار آبنوش ابراز داشت: روزی ایران برای مقابله با عراق و بعثیی‌های عراق که تا بن دندان مسلح بودند حتی یک سلاح کلاش هم نداشت، اما امروز به برکت خون شهدا از بیشترین و بروزترین امکانات نظامی و بازدارنده برخوردار هستیم.

*دشمنان شاید آغازگر جنگ باشند اما پایان دهنده آن ایران است

وی عنوان کرد: اگر در مُخیله ذهن دشمنان، حمله علیه ایران اسلامی خطور کند، مطمئن باشند که اگر آغازگر جنگ، آنان باشند پایان دهنده این جنگ کشور ایران اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) اظهار داشت: امروز هسته حزب الله شکل گرفته و روز به‌روز در دنیا و دیگر کشورهای اسلامی همانند نیجریه و... این هسته اضافه می‌شود و مراجعات به دین اسلام جهانی شده و دشمنان اسلام چه بخواهند و چه نخواهند انقلاب اسلامی صادر شده و جوانانی در خود واشنگتن هر روز به تشیع گرایش پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: طی ماه‌ها و سال‌های گذشته جبهه مقاومت در فضاهای مجازی همچون تلگرام و... تحت حمله افکاری بود که می‌گفتند چرا جوانان را راهی این جبهه می‌کنید و آنان را به کشتن می‌دهید در صورتی که ما در یارانه دادن خود نیز مشکل داریم؛ اما دشمن دید و پی برد با وجود مشکلاتی این چنینی جبهه مقاومت به پیروزی رسید.

سردار آبنوش با بیان اینکه هسته های مقاومت تیپ فاطمیون، حیدریون و زینبیون در موصل و حلب با الگوگیری از یادگار شهیدان حاج قاسم سلیمانی شکست جبران ناپذیری را بر پیکر حامیان داعشیان و حامیانش وارد کرد، اضافه کرد: این جوانان همان جوانان برادر شیعه و سُنی هستند.

وی گفت: امام زمان(عج) که امام منصور (امام یاری شده) است، هزاران رزمنده همچون سردار شهید «حاج حسین همدانی» و شهرهای موشکی را در اختیار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: سیاستمدرانی که تا دیروز «مرگ برآمریکا»گویان را با تمسخر لبوفروش و راننده تاکسی معرفی می‌کردند، اکنون پس از دو سال اعتراف کردند که آمریکایی‌ها پیمان‌شکن بوده و قابل اطمینان نیستند.

* برخی سیاستمداران از مردم عقب‌تر هستند

وی با بیان اینکه همین سیاستمداران در واقع دو سال از مردم عقب‌تر هستند، تصریح کرد: این نشان از بصیرت مردم و جلو بودن آنان در تحلیل مسائل روز از مسئولین و نخبگان دارد.

سردار آبنوش گفت: دولت فکر می‌کرد که با برجام می‌توان به رفاه رسید غافل از اینکه استکبار دست از خوی وحشیگری و بدعهدی خود برنمی‌دارد و این پیامی بود که حضرت آقا، رهبر معظم انقلاب از سال‌ها قبل بر این تاکید داشت.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) نسخه شفابخش نجات اقتصاد ایران را در اقتصاد مقاومتی پیچیده و به دولت و مسئولین داده است، اظهار کرد: چه کنیم که نگاه آنان به دست غربی‌ها است و به طور کامل به این نسخه عمل نمی‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) که ارتباط مستقیم به حضرت آقا دارد و از ایشان دستور می‌گیرد در زمینه‌های سدسازی، تونل سازی، پالایشگاه‌ها، به ویژه گاز، راه آهن و بسیاری از مسائل زیر بنایی کشور موفق بوده و در بحث ساخت و پرتاب ماهواره و امثال آن نیز موفق عمل کرده است.

وی یادآور شد: امروز بهترین متخصصین جوان ما با استعانت از امام حسین(ع) و یارانش کشور را به مرز خودکفایی در موارد ذکر شده رسانده اند.

سردار آبنوش در ادامه سخنان خود افزود: امروز بهترین جوانان ما توانستند رکورد حفر بزرگ‌ترین تونل را بزنند و یا در بحث برق و نیروگاه به خودکفایی برسند.

وی عنوان کرد: خروج گاز از 3 الی 4 هزار متری زمین در دست گروه‌های خاصی چون صهیونیست‌ها بود اما امروز از عمق زمین و از کف خلیج فارس گاز را خارج می‌کنیم و دشمنان نیز مبهوت ماندند که چطور ما به این علم و تکنولوژی رسیده ایم.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) ابراز داشت: در بحث IT، 45 درصد جغرافیای کشور ما آنتن تلویزیون را از ماهواره ها می‌گرفت و دشمنان نیز در نظر داشتند همین ماهواره ها را تحریم کنند و زمانی که این خبر به گوش حضرت آقا رسید ناراحتی در چهره ایشان مشخص شد اما ما توانستیم پس از 6 ماه زیرساختی تهیه کنیم که نیازی به ماهواره دشمن نداشته باشیم.

وی با اشاره به موقعیت ایران در منطقه موقعیت جغرافیایی تنگه هرمز از نعمات خدادادی به کشورمان قلمداد کرد و افزود: این نعمت خدادادی به اندازه هزاران گردان برای دفاع جغرافیایی کشور کاربرد دارد.

در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع حرم «محمدحسین بشیری» و جمعی از خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان