اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آذر 1395 - 10:18   |   کد مطلب: 22929
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
پیروزی حلب کمر داعش و صهیونیست‌ها را شکست
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان پیروزی حلب را نتیجه اتحاد در برابر دشمن خواند و گفت: با پیروزی حلب کمر داعش و صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها شکسته شد و این نقطه عطفی برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست است.

به گزارش صبح الوند، حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی در خصوص وضعیت منطقه ضمن تبریک آزادسازی حلب، اظهار داشت: هدف تمام حرکت‌هایی که در سوریه و در کشورهای همجوار ما انجام می‌شود تضعیف و بلکه سقوط حکومت ایران بوده است.

وی در ادامه افزود: تمام نقطه پیکان و پیکار دشمنان به سمت ایران بود و مطمئن بودند که هم در سوریه و هم در عراق به نتیجه مطلوب خود خواهند رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: ایران در قالب نیروهای مستشاری در سوریه با راهنمایی‌های خود وارد عمل شد و بعد از چند سال حلب که یک منطقه استراتژیک و بسیار مهمی بود آزاد شد.

وی پیروزی حلب را نتیجه اتحاد در برابر دشمن خواند و ابراز داشت: با پیروزی حلب کمر داعش و صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها شکسته شد و این موضوع شکرانه‌ای به همراه دارد و یک نقطه عطفی برای سرنگونی رژیم غاصب صهیونیست است.

گنجعلی عنوان کرد: این مسئله یک اقتداربخشی تازه‌ای برای جبهه مقاومت خواهد بود و در واقع قوت قلبی شد برای مقاومت و انرژی تازه‌ای گرفت.

وی بیان کرد: به طور قطع این حرکتی است که شتاب گرفته و افزایش می‌یابد و به همین میزان که پیروزی جبهه مقاومت شتاب می‌گیرد تضعیف تکفیری‌ها نیز افزایش می‌یابد؛ البته باید مراقب بود چراکه دشمن همواره در صدد تقویت خود است و ما باید به این نکته توجه کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان