اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. آبان 1395 - 21:29   |   کد مطلب: 21601
رئيس پليس آگاهي استان همدان از انهدام باند سارقان منزل و داخل خودرو، پس از یک میلیارد و 150 ميليون ریال سرقت وجه نقد و اموال خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ "رضا زارعي" در تشریح این خبر گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت وجه نقد از داخل خودروهای سطح شهر همدان، اکيپ ويژه اي به منظور شناسايي و دستگيري سارقان در دايره سوم اداره مبارزه با سرقت پلیش آگاهی همدان تشکيل شد.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مالباختگان و با استفاده از تصاوير بدست آمده از دوربين هاي مداربسته مشخص شد سارقان غيربومي می باشند که با هماهنگي هاي بعمل آمده با استان هاي همجوار و ارسال تصاوير متهمان، مشخص شد سارقان تحت تعقیب پلیس استان نیز خوزستان می باشند که به دنبال بررسی های بعدی یکی از متهمان سابقه دار و حرفه اي در شهرستان اهواز شناسايي شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: پی گیری های پلیس مشخص کرد نامبرده به همراه دو نفر دیگر از همدستانش در یکی از مناطق شهرستان همدان سکونت دارند که در تحقیقات بعدی مخفیگاه آنان شناسایی و طی یک اقدام غافلگیرانه پلیسی هر سه نفر اعضای این تیم سرقت دستگیر شدند و در مخفیگاه آنان تعدادی مدارک به همراه مقادیری مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ زارعی بیان داشت: در بازجویی های صورت گرفته، متهمان ابتدا منکر هر گونه سرقتی شدند اما با تحقيقات فني و پليسي و مواجهه شدن با دلايل و مدارک موجود لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت طلاجات، وجه نقد، لپ تاپ و گوشي از منازل به ارزش یک میلیارد ريال و 4 فقره سرقت وجه نقد از درب بانک ها به ارزش حدود 150 میلیون ریال معترف شدند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان در خاتمه گفت: متهمان به همراه پرونده به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان