اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. فروردين 1395 - 23:10   |   کد مطلب: 17586
رييس اداره راه و شهرسازي ملاير گفت: در پي بارش شديد باران و برف در اين شهرستان طي شب و روز گذشته 35 نفر در راهدارخانه هاي ملاير اسكان داده شدند.

به گزارش صبح الوند، جواد نگاهداري در گفت و گو با ايرنا افزود: اين افراد بر اثر وقوع باران شديد و برف در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان گرفاتر شدند كه با تلاش نيروهاي راهداري در راهدارخانه هاي ملاير اسكان يافتند.
وي اظهار كرد: به دنبال بارش شديد باران پل روستاي جوراب به دليل سيلاب و آبگرفتگي مسدود شده بود و تردد در اين مسير امكان پذير نبود كه با اعزام يك دستگاه لودر و كاميون مسير پل اين روستا بازگشايي شد.
وي ادامه داد: بروز سيلاب تاكنون در روستاهاي ملاير گزارش نشده و در حال حاضر نيز همه محورهاي مواصلاتي شهرستان باز است و تردد به راحتي جريان دارد.
نگاهداري افزود: از شب گذشته تاكنون 40 عدد تيغه و 300 تن ماسه و نمك براي برفروبي محورهاي مواصلاتي و جاده هاي ملاير استفاده شده است.
وي گفت: نيروهاي راهداري ملاير با شروع بارش ها با 30 دستگاه ماشين آلات نسبت به برفروبي و بازگشايي مسيرها اقدام كردند و تاكنون يك ميليون متر مكعب از جاده هاي ملاير برفروبي شده است.
رئيس اداره راه و شهرسازي ملاير بيان كرد: ريزش برف در تمامي محورهاي مواصلاتي اين شهرستان از بامداد شب گذشته آغاز شد و بيشترين حجم بارش برف در زنگنه در محور ملاير - اراك حدود 30 سانتي متر گزارش شد.
نگاهداري ادامه داد: خوشبختانه تصادفي در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان گزارش نشده و با تداوم بارش ها تا فردا جمعه، تمامي نيروهاي راهداري ملاير به صورت شبانه روزي آماده خدمت رساني به مردم هستند.
از بامداد شب گذشته ريزش برف در اين شهرستان آغاز شد و خسارت هايي را به بار آورد كه هنوز ميزان خسارت ها تخمين زده نشده و به دليل شكستگي شاخ و برگ درختان برق برخي مناطق شهر ملاير نيز قطع شد.
شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 كيلومتري شهر همدان واقع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان