اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

5. فروردين 1395 - 19:51   |   کد مطلب: 17234
فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اعزام 300 نفر از اقشار مختلف مردم به مناطق عملیاتی راهیان نور از ششم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش صبح الوند مصطفی رستمی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌ فرهنگی اردوهای راهیان نور باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جوان شده است، اظهار داشت: این برنامه هر ساله با شور و نشاط و استقبال بیشتر مردم مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اعزام بیش از 5 هزار نفر از اقشار مختلف در سال گذشته از شهرستان ملایر به مناطق عملیاتی راهیان نور گفت: بیشتر این افراد دانش‌آموزان و دانشجویان بودند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر در ادامه به اعزام 840 نفر از دانشجویان ملایر در روزهای پایانی سال گذشته به مناطق عملیاتی راهیان نور اشاره کرد و افزود: این دانشجویان از 17 تا 25 اسفندماه سال گذشته در قالب 4 کاروان با 19 دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی دیدن کردند.

وی در ادامه از اعزام 300 نفر از اقشار مختلف مردم ملایر، ویژه محلات به مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد و تصریح کرد: اعزام کاروان راهیان نور فردا در ملایر انجام می‌شود.

رستمی بیان کرد: این افراد در قالب چهار کاروان با 6 دستگاه اتوبوس به همراهی روحانیون و راویان دفاع مقدس از ششم تا دهم فروردین ماه از مناطق عملیاتی جنوب دیدن می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: این افراد قبلا در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در برای اعزام به این سفر معنوی ثبت‌نام کرده بودند که از مناطق عملیاتی والفجر، شلمچه، طلائیه، کربلای یک تا 4، معراج شهدا و هویزه بازدید خواهند داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان