اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1394 - 14:34   |   کد مطلب: 12376
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: در ماه رمضان در شهرستان ملایر بیش از 25 هزار نفر از مددجویان اطعام دهی می‌شود.
اطعام بیش از 25 هزار مددجو در ماه رمضان توسط کمیته امداد ملایر

به گزارش صبح الوند، علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اجرای طرح اکرام در ماه رمضان در ملایر اظهار داشت: در ماه رمضان در شهرستان ملایر  به بیش از 25 هزار نفر از مددجویان اطعام دهی می‌شود.

وی افزود: اطعام دهی نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در شب‌های مختلف برگزارشده و به نیازمندان و مددجویان افطاری داده می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در ملایر عنوان کرد: در این طرح با سرکشی روزانه از خانواده‌های نیازمند به‌اتفاق خیرین مشکلات آنان بررسی خیرین مشکلات آنان را برطرف می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه سبد کالا به نیازمندان در این طرح عنوان کرد:  در ایام  ماه رمضان طرح حامی یابی کودکان یتیم در شهرستان ملایر اجرا می‌شود.

کولیوند افزود: در این طرح چادرهای کمیته امداد شهرستان ملایر در پنج نقطه از شهر مستقرشده و افرای که تمایل به حمایت از کودکان بی‌سرپرست رادارند حامی این افراد می‌شوند.

وی با اشاره به تعداد یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)  شهرستان ملایر عنوان کرد: یک هزار و 117 نفر یتیم تحت پوشش کمیته امداد بوده که 6 هزار و 400 حامی از آن‌ها حمایت می‌کنند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر گفت: در سال گذشته حامیان  18 میلیارد و 730 میلیون ریال به ایتام  کمک کرده‌اند که تمامی این مبلغ به‌حساب کودکان یتیم واریزشده است.

وی با اشاره به اطعام روستاییان نیازمند ملایر بیان کرد: در راستای اکرام و اطعام نیازمندان کسانی که در روستا هستند نیز اکرام شده و طبق درخواست خودشان یا در محل یا در شهرستان ملایر اطعام می‌شوند.

کولیوند با اشاره به برگزاری نمایشگاه رمضان مخصوص دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تصریح کرد: نمایشگاه رمضان یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد ملایر بوده که باهدف توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد در محوطه دریاچه کوثر ملایر برگزارشده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان