اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. آذر 1396 - 23:55   |   کد مطلب: 27592
معاون مالی اقتصادی شهردار همدان خبر داد:
افزایش ۸۵ درصدی درآمد امسال شهرداری همدان نسبت به سال قبل
معاون مالی اقتصادی شهردار همدان گفت: درآمد هفت ماهه امسال شهرداری همدان نسبت به سال قبل ۸۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش صبح الوند، مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: طی ۷ ماه سال جاری مجموع درآمد شهرداری مناطق و ستاد ۱۴۰۰ میلیارد ریال بود که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۷۴۶ میلیارد بوده از رشد بیش از ۸۵ درصدی برخودار است.

وی میانگین تحقق بودجه شهرداری ستاد و مناطق را در ۷ ماه گذشته ۷۳ درصد عنوان کرد و بابیان اینکه این درصد در ۷ماه سال قبل ۳۹ درصد بوده است، گفت: عملکرد ۷ ماهه سال جاری نسبت به سال ۹۵ حدود ۳۴ درصد افزایش داشته است.

مجیدی عملکرد ۷ ماهه مناطق ۴گانه را بین ۵۵ تا ۹۱درصد عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال بودجه ۳۳۰۰ میلیارد ریالی مصوب شهرداری همدان با عملکرد مطلوبی محقق شود.

معاون مالی اقتصادی شهردار همدان افزود: با تدابیر اندیشیده شده پرداخت هزینه‌های جاری و نیروهای خدماتی در اولویت بوده و خوشبختانه تاکنون حقوق نیروهای شاغلان شهرداری در یک بازه زمانی یک ماهه پرداخت می‌شود و تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری معطوف به پرداخت به موقع حقوق کارکنان و مطالبات پیمانکاران است.

وی از پیشنهاد لایحه تخفیف عوارض پروانه ساختمانی مسکونی در صورت پرداخت نقدی برای ۳ ماهه پایانی سال ۹۶ خبر داد و گفت: به دنبال درخواست‌های مکرر شهروندان و فعالان صنعت ساختمان این لایحه به شورای شهر ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان