اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. آبان 1396 - 8:44   |   کد مطلب: 27424
نماینده مردم همدان و فامنین در مجل شورای اسلامی:
رسانه های معاند تلاش کردند که زلزله غرب کشور را تبدیل به چالش کنند
نماینده مردم همدان و فامنین با بیان اینکه،رسانه های معاند تلاش کردند که از زلزله غرب کشور چالشی جدی ایجادنمایند واز آن برای ایجاد شکاف بین مردم استفاده کنند گفت: عشق، ایمان وخلوص مردم این موقعیت را علیرغم سختی و غم انگیزی، به فرصت تبدیل کرد.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی در بازدید از کمکهای مردمی برای زلزله زدگان و گفتگو با مردم در مناطق مختلف شهر همدان که به جمع آوری کمکهای نقدی وجنسی برای هموطنان زلزله اشتغال داشتند گفت:در این چند روزی که در کنار مردم همدان که به تدارک کمک های مردمی برای هموطنان خود اشتغال داشتند؛جلوه های عشق وایثار و از خودگذشتگی را در مردم دارالمومنین مشاهده کردم.

 

نماینده مردم همدان که با گروههای مردم در مناطق مختلف همدان به گفتگوی صمیمی  پرداخت؛افزود،حضور خودجوش و داوطلبانه مردم  نشان داد ،وحدت  وانسجام ملی علیرغم مشکلاتی که وجود دارد؛اولین اولویت ملت بزرگ ایران است.

 

دکتر حاجی بابایی افزود؛رسانه های معاند  تلاش کردند که از زلزله غرب کشور  چالشی ایجادنمایند واز آن برای ایجاد شکاف بین مردم بهره برداری کنند؛ولی عشق و ایمان وخلوص مردم این موقعیت را علیرغم سختی و غم انگیزی آن، به فرصتی تبدیل کرد که رسانه های معاند علیرغم جنگ روانی گسترده ای که به راه انداخته بودند؛به شکوه وعظمت روح مردم ایران؛همچنین یکدلی و وحدت در هنگامه احساس خطر در ایران اعتراف کنند.

 

وی ادامه داد؛ با مردم همدان که صحبت می کردم ؛علیرغم آن که خود با مشکلاتی مواجه بودند؛ اولین درخواست آنها ضرورت توجه به رفع مشکلات هموطنان زلزله زده بود.

 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛ البته این رفتار مردم دور از انتظار نیست ؛زیرا حماسه دفاع مقدس را همین ها آفریدند ؛بعداز آن هم همواره در هر عرصه ای که نیاز بوده حضور داشته اند.

 

وی در پایان از دولت و مجلس خواست با توجه به فصل سرما و شرایط خاص هموطنان زلزله زده کار بازسازی بناهای این مناطق را در اولویت برنامه های خود قرار داده؛با بهره‌گیری از بالاترین امکانات فنی و‌پیشگیری از کمترین فوت وقت؛پیگیر حل مشکلات مردم مناطق آسیب دیدگان و ایجاد شرایط وامکانات مورد نیاز آنها باشند.

 

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان