اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. آبان 1396 - 18:15   |   کد مطلب: 27416
مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های شهرداری همدان:
مبلغ اضافی از کارت بلیت کسر نمی‌شود/ ثبت تمام تراکنش‌ها
مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های شهرداری همدان با اشاره به گلایه تعدادی از شهروندان نسبت به کسر مبلغ اضافی از کارت بلیت گفت: مبلغ اضافی از کارت بلیت کسر نمی‌شود و تمام تراکنش‌ها ثبت می شود.
مبلغ اضافی از کارت بلیت کسر نمی‌شود

به گزارش صبح الوند، محمد پوروخشوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص آماده‌سازی سیستم گرمایشی اتوبوس‌های همدان برای فصل سرما اظهار کرد: در حال حاضر تمام اتوبوس‌ها مجهز به سیستم گرمایشی هستند.

 

وی با بیان اینکه طی 10 تا 15 روز اخیر اتوبوس‌ها در خصوص عدم نقص سیستم گرمایشی بررسی شده‌اند، گفت: با توجه به سرد شدن هوا، نیروهایی مسوولیت گرم کردن تعدادی از اتوبوس‌ها را برای فعالیت در ساعات ابتدایی روز برعهده دارند.

 

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های شهرداری همدان ادامه داد: این نیروها از ساعت 5:30 صبح شروع به گرم کردن تعدادی از اتوبوس‌‌ها می‌کنند تا  برای مسافران فضای داخل اتوبوس قابل تحمل و گرم باشد.

 

وی در خصوص اینکه تعدادی از شهروندان نسبت به شارژ کارت الکترونیک گلایه‌های دارند و می‌گویند وقتی کارتی را شارژ می‌کنند کمتر از مبلغ شارژ شده می‌توانند از آن استفاده کنند و خواستار رفع مشکل هستند، افزود: تمام تراکنش‌ها در سامانه ثبت می‌شود و حتی چندین مورد که شکایت داشتند ما آنها را بررسی کرده و چیزی اثبات نشد.

 

پوروخشوری با اشاره به اینکه  البته یکی دو مورد از مراجعات به دلیل سوختن کارت آنها امکان اثبات قضیه نبود، تاکید کرد: اگر شهروندان در این زمینه شکایتی دارند می‌توانند به سازمان اتوبوسرانی مراجعه کنند تا ما کار آنها را طی 24 ساعت پیگیری و مستندات را ارائه دهیم.

 

وی با بیان اینکه مشکل گاهی اوقات این است که برخی شهروندان کارت را چندین بار کشیده و متوجه نمی‌شوند که هر بار سبز شدن چراغ کارت‌خوان به معنای کسر مبلغ است، افزود:‌ درخواست کرده‌ایم که صوت دستگاه را بالا ببرند تا مردم به هنگام استفاده از کارت متوجه صدای آن و کسر مبلغ شوند.

 

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های شهرداری همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر استفاده از بلیت الکترونیک در همدان به یک‌میلیون و 900 هزار مورد تراکنش رسیده است، گفت: با این تعداد تراکنش اگر 20 تا 30 تخلف و اشتباه نیز صورت گیرد چندان قابل توجه نیست.

 

وی افزود: گاهی پیش آمده که دستگاه خراب بوده و چندین نفر در این بین ضرر کرده‌اند اما ما بلافاصله این مشکل را به شرکت پشتیبان اطلاع دادیم و به سرعت مشکل رفع شده است.

 

انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان