اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. آبان 1396 - 23:31   |   کد مطلب: 27372
فرماندار اسدآباد از برگزاری یادواره شهید "سعید قهاری سعید "در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حسین افشاری ظهر امروز در جلسه هماهنگی یادواره سردار شهید سعید قهاری سعید ،اظهار داشت: در هفته بسیج یادواره شهید "سعید قهاری سعید" در موطن و زادگاه این شهید والا مقام در شهرستان اسدآباد برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره استانی «شهید قهاری سعید» در اسفندماه امسال، افزود: به علاوه یادواره استانی، در شهرهایی که این شهید والامقام مسئولیت داشته اند نیز پیش از برگزاری یادواره استانی، یادواره‌هایی به منظور گرامیداشت و آشنایی بیشتر مردم با این شهید برگزار خواهد شد.

افشاری با بیان اینکه امسال «سردار شهید سعید قهاری سعید» به عنوان شهید شاخص استان همدان و شهید "حبیب الله لطیفی "به عنوان شهید شاخص اسدآباد در سال 96 انتخاب و معرفی شده است ،تصریح کرد: با برگزاری یادواره‌ها باید شهدا را به امروز وصل و نسل جوان را با سیره و مجاهدت های شهدا آشنا کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید در برگزاری یادواره ها از طیف و ترکیب جمعیت اثرگذار برای شرکت در این مراسم معنوی استفاده شود ،چرا که این افراد از نقش موثری در انتقال پیام یادواره شهدا به جامعه برخوردار هستند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به برگزاری بیش از 20 یادواره شهدا از ابتدای سال تاکنون در سطح شهرستان اسدآباد یاد آور شد:تا پایان سال یادواره شهید شاخص سال 96 شهرستان اسدآباد شهید لطیفی نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه  است، اظهار داشت: ویژگی‌های بارز شهدا کار برای خدا بوده و هدف آن‌ها پیروی از ولایت و دفاع از خاک کشور بود.

افشاری افزود: ایثار، شهادت، جهاد و فداکاری جوانان کشور بود که توانست در همه اقشار جامعه و در میان‌برترین فکرها و استعدادها جای خود را باز کند و آن چه امروز بر عهده مردم است قدردانی از شهیدان و ایثارگران است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان