اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آبان 1396 - 15:56   |   کد مطلب: 27360
رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان‌همدان:
مربی و بازیکن گل‌بال همدان به اردوی تیم ملی دعوت شدند
رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان‌همدان گفت: مربی و بازیکن منتخب استان‌همدان برای حضور قدرتمند در بازی‌های پاراآسیایی جوانان به اردوی آماده‌سازی تیم ملی گل‌بال کشورمان دعوت شدند.

به گزارش صبح الوند، سمیه سهیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت مربی و بازیکن گل‌بال همدان به اردوی تیم ملی اظهار داشت: هفتمین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی گل‌بال جوانان کشورمان از ۲۳ ماه جاری در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران آغاز می‌شود.

وی افزود: بر اساس اعلام فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان کشورمان اسماعیل توکلی بازیکن گل‌بال همدان در ترکیب ۸ بازیکن دعوت‌شده به اردوی تیم ملی قرار دارد.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان‌همدان با اشاره به حضور مربی همدانی در این اردو گفت: محمدکرم کولیوند از مربیان ارزنده و بازیکن ساز استان‌همدان نیز به‌عنوان سرمربی تیم ملی گل‌بال جوانان ایران در این اردوی آماده‌سازی شرکت خواهد داشت.

سهیلی عنوان کرد: اسماعیل توکلی تنها ملی‌پوش استان‌همدان به شمار می‌رود.

وی بابیان اینکه تیم ملی گل‌بال کشورمان برای حضور در رقابت‌های پاراآسیایی جوانان آماده می‌شود، بیان کرد: مسابقات پاراآسیایی گل‌بال جوانان آذر امسال به میزبانی امارات برگزار می‌شود.

رئیس هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان‌همدان عنوان کرد: هفته گذشته نیز چهار دونده نابینا و کم‌بینای این استان به اردوی تیم ملی اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی جوانان دعوت شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان