اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. آبان 1396 - 23:12   |   کد مطلب: 27212
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان:
نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در همدان گشایش یافت
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان با بیان اینکه چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در همدان برپا شد گفت: این نمایشگاه تا ۱۲ آبان ماه جاری پذیرای بازدیدکنندگان است.

به گزارش صبح الوند، حسین رجبیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط را برگزار می‌کند.

وی بیان کرد: این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 12 آبان ماه، با حضور بیش از 85 مشارکت کننده و در فضایی بالغ بر 5000 متر مربع، در سالن‌های ابن سینا، الوند و هگمتانه‌ی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان برپا است.

رجبیان عنوان کرد: در این نمایشگاه واحدهایی از حوزه‌های مختلف همچون؛ صنایع غذایی، شیمیایی، پوشاک، نساجی، کانی‌های غیر فلزی،فنی مهندسی،آموزشی،خوشه‌های صنعتی و غیره حضور دارند که آخرین دستاوردها ، خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان افزود: در توسعه‌ی اقتصادی هر کشوری، صنعت نقشی اساسی دارد و برای رسیدن به صنعتی پویا و سودمند لازم است که توجه ویژه‌ای به صنایع کوچک و متوسط انجام شود. به گونه‌ای که با حمایت‌های لازم بتوان این صنایع را در تبدیل شدن به واحدهای صنعتی بزرگ، مولّد و بین‌المللی یاری رساند.

رجبیان عنوان کرد: نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط در همین راستا برگزار می‌شود و هدف آن کمک در بالابردن جایگاه صنایع گوناگون است.

به گزارش تسنیم، چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی همدان از نهم تا 12 آبان ماه جاری از ساعت 15 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان