اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مهر 1396 - 23:29   |   کد مطلب: 27066
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان:
ارائه مشاوره روانی به دانشجویان روند رو به رشدی به خود گرفته است
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ارائه مشاوره روانی به دانشجویان روند رو به رشدی به خود گرفته است.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، سیما سادات لاری عصر پنج شنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اهمیت موضوع تربیت‌بدنی اظهار داشت: در دعای کمیل، حضرت علی (ع) در مضمون «قو علی خدمتک جوارحی» اهمیت جسم سالم و قدرت بدنی را به ما متذکر می‌شوند که نشان از اهمیت بالای داشتن تن سالم است.

وی بابیان اینکه برکسی پوشیده نیست که قدرت بدنی تنها با ورزش کردن به دست می‌آید، گفت: ورزشکاران باید ابتدا هدف خود را الهی کنند چون هر موضوعی که نیت الهی به خود بگیرد ارزش والایی پیدا می‌کند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اهمیت اخلاق در ورزش گفت:همه مردم از کسی که در ورزش افتخارآفرینی می‌کند انتظار دارند اخلاق مدار باشد کمااینکه از قدیم در فرهنگ ما ورزشکاران را به اخلاق‌مداری، گذشت و فداکاری می‌شناخته‌اند.

لاری ادامه داد: باید از قدرت بدنی در راه خدمت به مردم استفاده کرد.

وی بابیان اینکه تربیت‌بدنی یکی از شاخصه‌های مهم امور دانشجویی است، با اشاره به تقارن هفته تربیت‌بدنی و هفته سلامت روان گفت: سلامت جسم و روان پیوند ناگسستنی با هم دارند به طوری که طی چندسال اخیر مشاوره روانی روند رو به رشدی داشته و در این راه مسئولان دانشگاه نیز پای‌کار بوده‌اند.

وی تاکید کرد: از هر امری که باعث رشد ورزش دانشگاه شود کوتاهی نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان