اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. مهر 1396 - 23:46   |   کد مطلب: 26940
رئیس اتحادیه انجمن‌های علمی منابع طبیعی در ملایر:
کمبود بودجه عمده‌ترین مشکل در حوزه مدیریت آبخیزداری و منابع طبیعی کشور است
رئیس اتحادیه انجمن‌های علمی منابع طبیعی و ‌محیط زیست با بیان اینکه کمبود بودجه عمده‌ترین مشکل در حوزه مدیریت آبخیزداری و منابع طبیعی کشور است، گفت: لازم است همه‌ مسئولان کشوری، نمایندگان و ‌مجلس برای رفع بحران منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
منابع طبیعی ملایر

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم,علی سلاجقه عصر امروز با  اشاره به اینکه امروز کشور ما با بحران آب و‌ خاک مواجه است اظهار داشت: کم شدن بارش‌ها و قرار گرفتن ایران در کمربند خشک زمین و همچنین برداشت‌های غیر اصولی از منابع  و غیره کشور را با خطر مواجه کرده لذا خومان باید وضعیت را مدیریت کنیم و برای مقابله با این شرایط  برنامه‌ریزی و مدیریت جامع را مدنظر قرار دهیم .

وی با اشاره به اینکه امروز مهمترین  عامل مشکلات در حوزه آبخیزداری و منابع طبیعی عوامل انسانی است، گفت:  ضروری‌است همه ایده‌های مردمی، پژوهشگران و دانشجویان  به صورت یک بانک جامع اطلاعاتی جمع‌آوری شده و پس از بررسی‌های کارشناسانه در زمینه رفع مشکلات و ‌کاهش خسارات به کار گرفته شود.

رئیس انجمن‌های علمی منابع طبیعی و‌ محیط زیست کشور  با اشاره به اینکه حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نیازمند افراد مجرب و‌ متخصص است، گفت: در سال‌های اخیر تعداد دانشجویان ورودی رشته‌های منابع طبیعی و‌ آبخیزداری کاهش داشته و   خواستار رفع مشکلات زیر ساختاری کشور و ایجاد انگیزه برای دانشجویان و‌نسل جوان شد.

وی عمده‌ترین مشکل در حوزه ‌ مدیریت منابع طبیعی  و آبخیزداری کشور را کمبود اعتبارات دانست و اظهار داشت:  لازم  است همه‌ مسئولان کشوری، نمایندگان و ‌مجلس برای رفع بحران منابع طبیعی و آبخیزداری کشور نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان