اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. شهريور 1396 - 14:40   |   کد مطلب: 26623
مسئول فرهنگی سپاه پاسداران حضور در این عرصه های ورزشی باوان محجبه را قهرمانی در عرصه حجاب و عفاف خواند و گفت:انچه که مهم است این است که در این محیط های ورزشی قهرمان در حجاب, عفاف و قهرمان در پیروی از حضرت زهرا (س)باشیم.

به گزارش صبح الوند،در مراسم اختتامیه جشنواره شمیم خانواده مسئول فرهنگی سپاه پاسداران و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) به سخنرانی پرداختند

 

حجت‌الاسلام کاظم زنگنه به بیان اهداف برگزاری چنین جشنواره هایی توسط سازمان فرهنگی سپاه پرداخت و گفت: قران میفرماید خلق نکردیم جن و انس را مگر برای عبادت و سازمان فرهنگی خانواده سپاه  براساس این سند بالادستی قران  و همچنین کلام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل سپاه برنامه های خودش را پیگیری میکند.

 

مسئول سازمان فرهنگی، ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد:سازمان فرهنگی سپاه برای اینکه بتواند خانواده بزرگ  و باعزت سپاه را انجور که هستند به جامعه معرفی کند ناگزیر است جشنواره هایی را برای این رسالت برگزار کند.

 

 وی به بیان جشنواره هایی که تاکنون توسط سپاه برگزار شده است پرداخت و گفت: اولین جشنواره ما جشنواره قران و عترت است که برای هفتمین بار در کنار قبر ثامن الحجج (ع)برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام کاظمی ادامه داد:دومین جشنواره ما جشنواره فرهنگی و ورزشی است که برای اولین بار سپاه در سال گذشته برگزار کرد و از پارسال  تا به حال قریب به 400 ورزشکار به جمع ورزشکاران ما اضافه شدند.

 

وی حضور در این عرصه ها را قهرمانی در عرصه حجاب و عفاف خواند و گفت:انچه که مهم است این است که در این محیط های ورزشی قهرمان در حجاب,  عفاف و قهرمان در پیروی از حضرت  زهرا (س)باشیم.

 

 

 مسئول سازمان فرهنگی، ورزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: به زودی جشنواره ای با همین عنوان برای فرزندان ذکور پاسداران هم برگزار خواهیم کرد.

 

وی خبر از برگزاری جشنواره  سایبری  و جنگ نرم داد و گفت: جهت امادگی خانواده های پاسداران برگزاری چنین جشنواره هایی نقش موثری در مقابله با جنگ نرم دارد.

 

حجت الاسلام کاظمی در ادامه با بیان اینکه افتخاری برای ما هست که همدان میزبانی این مسابقات را پذیرفت افزود: همدان شهر دارالمومنین و دارالعارفین است و شهدای بسیاری را دارد و واقعا زینت این استان شهدای ان هستند.

 

*فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:حضور خانواده‌های پاسداران در عرصه‌های ورزشی افتخار بزرگی برای سپاه است

در ادامه فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) سردار مظاهر مجیدی  اظهار داشت: حضور خانواده‌های پاسداران در عرصه‌های فرهنگی ورزشی نشان دهنده این است که می‌توان نیروی ورزشکاری تربیت کرد که در عرصه‌های ورزشی خود آرمانها و فضیلت‌های انسانی را برای جامعه بازگو کند.

 

وی خطاب به خانواده‌های پاسداران بیان کرد: امروز شما خواهران علاوه بر اینکه تمرینات ورزشی را انجام می‌دهید اثربخشی کار خودتان را هم باید ببینید ضمن اینکه این همراهی شما با پاسداران سبب شده آنها با موفقیت مأموریت‌های خود را به انجام برسانند.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: وقتی یک پاسدار می‌بیند که همسر و خانواده‌اش او را همراهی و عقایدش را قبول دارند با خیالی آسوده و به پاس فرامین رهبر معظم انقلاب در گوشه گوشه ایران به دفاع از آرمان‌های انقلاب می پردازد.

 

 

مجیدی با اشاره به اینکه حضور خانواده‌های پاسداران در عرصه‌های مختلف ورزشی افتخار بزرگی برای سپاه است افزود: امروز نشان دادید که می‌شود در عرصه ورزشی تقوا و عفاف را حفظ کرد و این بستری که شما فراهم کردید افتخار بزرگی برای سپاه است.

 

وی تصریح کرد: وقتی ورزشکار ما برای رقابت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌ایستد برگرفته از روحیه جهادی و فضیلت‌های انسانی شما است که باعث می‌شود این اقدام انجام نشود.

 

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) خطاب به خانواده‌های پاسداران اعلام کرد: شک نکنید شما در بخشی از ماموریت‌های پاسداران سهیم و نقش کلیدی دارید.

 

دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» به‌میزبانی پایتخت تاریخ و تمدن با حضور یک هزار و 700 نفر از همسران و فرزندان پاسداران از سراسر کشور در جریان است روز جمعه 24 شهریور با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان