اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1403 - 11:12   |   کد مطلب: 36724
مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان از راه‌اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد.

به گزارش صبح الوند، به نقل از وزارت ورزش و جوانان؛علی پارسانیا از راه اندازی سایت شبکه های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه های تخصصی سمن‌ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده‌پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه‌اندازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه‌اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن ها به آدرس snyngo.ir خبر داد و افزود: این سایت در مراسم دیدار دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی افزود: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت های اجتماعی جوانان در خصوص بخش های دیگر سایت گفت: این سایت اخبار مربوط به سمن های جوانان را نیز شامل می شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

پارسانیا راه‌اندازی این سایت را اقدام مثبتی در جهت انعکاس فعالیت سمن ها و معرفی سمن دانست و گفت: معرفی سمن و فعالیت‌های آن از برنامه‌های جدید و مهم سال جاری است.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان