اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

12. مرداد 1396 - 23:43   |   کد مطلب: 26101
رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان گفت: دوومیدانی کار همدانی مدال برنز ماده ۸۰۰ متر نخستین دوره رقابت‌های دوومیدانی لیگ امید پسران را کسب کرد.
رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان

به گزارش صبح الوند، مرتضی خورشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش دونده همدانی در رقابت‌های دوومیدانی لیگ امید اظهار داشت: نخستین دوره رقابت‌های دوومیدانی لیگ امید در بخش آقایان با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پیگیری شد.

وی افزود: دوومیدانی کاران پسر در مواد ۲۰۰ متر، ۸۰۰ متر، ۱۱۰ متر بامانع، ۳۰۰۰ متر بامانع، پرش ارتفاع، پرش طول، پرتاب نیزه و پرتاب دیسک با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان با اشاره به نتایج تیم همدان گفت: محمد حاصلی و علی حاج‌بابایی در ماده ۸۰۰ متر، علی زورآوند و آرش قاسمی در ۳۰۰۰ متر با مانع، دانیال زارع در پرش ارتفاع و شاهین یارحسینی در پرتاب دیسک با حریفان رقابت کردند.

خورشیدی عنوان کرد: محمد حاصلی با ثبت رکورد یک دقیقه و ۵۸ ثانیه و ۳۷ صدم ثانیه و علی حاج‌بابایی با ثبت زمان دو دقیقه و یک ثانیه و ۴۴ صدم ثانیه به ترتیب در جایگاه سوم و ششم این ماده قرار گرفتند.

وی با اشاره به سایر نتایج بیان کرد: علی زورآوند با کسب رکورد ۱۰ دقیقه و ۲۸ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه در ۳۰۰۰ متر با مانع چهارم شد و آرش قاسمی نیز در همین ماده رده ششم را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت دوومیدانی استان‌همدان عنوان کرد: دانیال زارع نیز با ثبت یک متر و ۷۰ سانتیمتر در جایگاه هشتم پرش ارتفاع قرار گرفت و شاهین یارحسینی دیگر دوومیدانی کار استان همدان در ماده پرتاب دیسک عنوان چهارم رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی با اشاره به درخشش دوومیدانی کاران همدان در مسابقات دانشگاه علمی کاربردی استان‌همدان گفت: تیم پسران همدان در این رقابت‌ها به‌عنوان سومی رسید و تیم بانوان نیز قهرمان این رقابت‌ها شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان