اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. تير 1396 - 11:48   |   کد مطلب: 25914
فرمانده انتظامی استان همدان:
50 مجرم فضای مجازی امسال در همدان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با تلاش و همت عوامل پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) 50 مجرم فعال در فضای مجازی امسال در این استان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز سه شنبه در همایش کلانتری و پاسگاه ها (کوپ) انتظامی استان همدان اظهار کرد: پلیس فتا از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به رصد و شناسایی 400 سایت مجرمانه شده است.

وی اضافه کرد: در این راستا 50 پرونده که بیشتر آنها مربوط به مزاحمت اینترنتی و برداشت های غیرمجاز از حساب اشخاص بوده تشکیل شده و 50 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه عوامل انتظامی این استان بیش از یک هزار و 340 طرح در حوزه پیشگیری، مقابله و مهار اجرایی کرده اند اظهار کرد: شهروندان در سال جاری 160 بار با سامانه فوریت های پلیسی 110 تماس گرفتند.

مهدیان نسب افزود: میزان تماس های عملیاتی نسبت به سال گذشته 56 درصد افزایش داشته است که این آمار گویای اعتماد مردم به عوامل انتظامی است.

وی یادآوری کرد: پلیس اماکن با توجه به نوع ماموریت در سالجاری اقدام به رصد 20 هزار صنف کرده است و بخشی از ماموریت این مجموعه به امر به معروف و نهی از منکر اصناف معطوف بوده است.

وی حوزه مواد مخدر را یکی از معاونت های پرتوفیق ناجا برشمرد و افزود: 1.5 تن انواع مواد مخدر امسال در همدان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: 29 باند تهیه و توزیع مواد مخدر امسال در همدان متلاشی شده و 2 هزار 900 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شده است.

مهدیان نسب با بیان اینکه طرح های جمع آوری معتادان در 29 نقطه استان در حال اجرا است گفت: در سالجاری 363معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ماده 15 و 16 معرفی شدند.

وی بیان کرد: 18 اولویت برای انتظامی استان همدان تعریف شده که با توجه به پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب 11 مورد از اولویت ها رویکرد اقتصاد مقاومتی دارد.

فرمانده انتظامی همدان افزود: 45 عملیات توسط عوامل پلیس آگاهی برای کشف کالای قاچاق انجام شده و به تازگی بزرگترین محموله داروی متادون قاچاق در بهار کشف شد.

سردار مهدیان نسب اضافه کرد: همچنین در سال جاری 48 باند قاچاق کالا در همدان منهدم شده که 22 فقره از پرونده تشکیل شده برای این افراد بالای یک میلیارد ریال است.

وی دستگیری 91 سارق حرفه ای، کاهش پنج درصدی سوانح فوتی و 14 درصدی جانباختگان، مجهز بودن 30 کلانتری و پاسگاه این استان به مرکز مشاوره، نوسازی و بهسازی 29 پاسگاه و کلانتری، استاندارد سازی تحت نظرگاه ها را از دیگر اقدامات انتظامی همدان برشمرد.

این آیین که با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان و جانشین پلیس پیشگیری ناجا برگزار و کتاب طرح تحول کوپ (کلانتری و پاسگاه ها) رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان