اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. مرداد 1394 - 19:53   |   کد مطلب: 13404
فرمانده انتظامي استان همدان از انهدام يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي و کشف 16 کيلو و 370 گرم مواد روان گردان شيشه و هروئين طي 24 ساعت گذشته خبر داد.
دستگيري سر کرده باند توزيع مواد مخدر با 16 کيلو شيشه در همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "حاجي محمد مهديان نسب" گفت: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با انجام کارهاي اطلاعاتي طي يک سال موفق شدند يکي از عاملان باند تهيه و توزيع مواد مخدر در اوزان بالا را شناسايي کنند.

وي افزود: در تحقيقات به عمل آمده مشخص شد اين فرد با شناسايي و اغفال جوانان نيازمند، پس از تهيه مواد مخدر صنعتي در اوزان بالا، محموله هاي مواد را توسط اين جوانان از استان هاي غربي و مرکزي به استان همدان منتقل مي کند.

اين مقام ارشد انتظامي استان همدان با اشاره به اين که طي سال گذشته توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر از اين باند مخوف توزيع کننده 10 کيلوگرم هروئين و شيشه کشف شد، عنوان کرد: در پي کشف ياد شده و طي يک سال کار اطلاعاتي در نهايت سرکرده اين باند شناسايي و در هنگام جا به جايي مواد روان گردان با انجام يک عمليات ضربتي و با استفاده از چند تيم عملياتي نامبرده به همراه يکي از همدستانش دستگير شد.

مهديان نسب اظهار کرد: در بازرسي به عمل آمده از اين افراد 16 کيلوگرم مواد روان گردان از نوع شيشه و 370 گرم هروئين کشف شد که متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي اعزام شدند.

فرمانده انتظامي استان همدان خاطرنشان کرد: استفاده قاچاقچيان از شيوه و شگردهاي پيچيده جهت دسترسي به اهداف پليد خود مرسوم بوده که هوشياري و هوشمندي پليس در شناسايي و برخورد قاطع با اين دسته از افراد نيز قابل تقدير است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان