اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1395 - 21:30   |   کد مطلب: 17817
فرمانده انتظامي استان از کشف محموله بزرگ ارز خارجي به ارزش 66 ميليارد و 120 ميليون ريال در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، سردار "حاجي­ محمد مهديان­ نسب" گفت: در راستاي تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" قرارگاه جهادي مبارزه با قاچاق کالا و کالاي قاچاق در استان تشکيل که به حمدلله تا کنون اقدام خوبي در اين راستا با تلاش ماموران انتظامي در سطح استان صورت گرفته است.

وي با اعلام اين خبر افزود: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان حين گشت زني در محور "سنندج – همدان" به يک دستگاه خودروي سواري پژو رو آ مشکوک و بلافاصله آن را متوقف مي کنند.

سردار مهديان­ نسب بيان کرد: مأموران پس از انجام بازرسي هاي اوليه، خودرو را به منظور بررسي دقيق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالاي پليس آگاهي استان همدان منتقل، که در بازرسي فني به عمل آمده مقدار قابل توجهي ارز از نوع دلار آمريکا به صورت بسته بندي که به طور ماهرانه اي در کپسول سي ان جي خودرو جاسازي شده بود، کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: پس از کشف و شمارش ارز، تعداد 18هزار و 996برگ 100دلاري و 8برگ 50دلاري در مجموع يک ميليون و 900 هزار دلار به ارزش 66ميليارد و 120 ميليون ريال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.

مهدیان نسب افزود: متهمان به همراه پرونده تشکيل شده براي رسيدگي به شعبه تعزيرات حکومتي استان ارسال و با قرار صادره روانه زندان شدند.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر انتظامي استان همدان در بين استان هاي هم گروه در بحث کشف کالاي قاچاق، اظهار داشت: با کشف 50مورد عمليات اطلاعاتي و بيش از 10فقره کشف فرا استاني در حوزه قاچاق کالا، موفق شديم رتبه پنجم کشوري را از آن خود کنيم.

انتهای پیام/ج

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان