اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1394 - 10:21   |   کد مطلب: 17115
فرمانده انتظامی شهرستان همدان خبر داد:
دستگيري باند سارقان حرفه ای داخل خودرو در همدان
فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري اعضا يک باند سارقان خودرو در همدان خبر داد.
دستگيري باند سارقان حرفه ای داخل خودرو در همدان

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پژمان قويمي از دستگيري اعضا يک باند سرقت داخل خودرو که در منطقه رسالت و اعتماديه اقدام به سرقت مي کردند خبر داد.

وي گفت: با توجه به ارايه شکايات متعدد از جانب شهروندان مبني بر سرقت وسايل داخل خودرو و مشابه بودن اين سرقت ها از نظر شيوه باز کردن درب خودرو و محل هاي وقوع سرقت، مشخص شد که اين سرقت ها همگي کار يک باند مي باشد که با توجه به حساسيت موضوع تيمي از ماموران تجسس و اطلاعات کلانتري 15 در اين خصوص تشکيل و موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.

قویمی اظهار کرد: تلاش شبانه روزي ماموران در جهت شناسايي اعضا اين باند بعد از چند روز نتيجه داد و ماموران موفق شدند يک نفر از اعضا اين باند را که از سارقان سابقه دار است شناسايي و در اقدامي غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير نمايند.

وي افزود: با انتقال تامبرده به کلانتري 15 رسالت، وي که ابتدا منکر ارتباط خود با سرقت هاي اخير بود پس از کشف اموال مسروقه در منزلش به ناچار به جرم خود با همدستي 2 نفر ديگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان گفت: همدستان متهم نيز طي يک عمليات پليسي دستگير  شدند که در بازرسي از مخفيگاه اعضاي اين باند تعداد زيادي ضبط و پخش خودرو، گوشي موبايل، لپ تاپ و مدارک شناسايي مربوط به مالکين خودروها کشف و به همراه متهمان به مراجع قضايي تحويل شد.

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان