اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. شهريور 1394 - 14:41   |   کد مطلب: 13584
فرمانده انتظامي استان همدان از توقيف يک دستگاه خودرو حامل 80 کيلوگرم ترياک در پي اشراف اطلاعاتي و هدايت عملياتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.
کشف 80 کيلوگرم ترياک و دستگيري يک قاچاقچي در همدان

به گزارش صبح الوند، سردار حاجي محمد مهديان نسب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در راستاي مبارزه هدفمند با قاچاق مواد مخدر در يک عمليات مشترک هوشمندانه و هدفمند فرا استاني مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان همدان و استان لرستان يک دستگاه خودروي حامل مواد مخدر توقيف شد.

وی گفت: در بازرسي به عمل آمده از اين خودرو يک محموله 80 کيلوگرمي از نوع ترياک که از شرق کشور بارگيري و در نظر بود در استان لرستان و همدان تحويل قاچاقچيان شود، با هدف جلوگيري از خرد شدن مواد مخدر کشف شد.

مهديان نسب اظهار کرد: عمليات موصوف مصداق بارز اشرافيت اطلاعاتي ، تعامل اطلاعاتي و عملياتي هدفمند و روحيه جهادي مي باشد که از خصايص پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان همدان و لرستان بوده و استمرار اينگونه عمليات ها در دستور کار انتظامي استان همدان مي باشد.

وی در خاتمه با بیان اینکه اعتیاد کانون گرم خانواده را متلاشی می کندتوصیه هایی را به خانواده ها بیان داشت:

1- والدین گرامی آیا می دانید فرزند شما مواد مخدر مصرف می کند یا نه؟

2- آیا در هنگام مصرف، از اثرات مخرب مواد روانگردان آگاهی دارید؟

3- با رفع کمبودهای عاطفی، جوانان را در برابر اعتیاد مقاوم سازیم.

4- ارمغان اعتیاد، نیستی و نابودی است.

5- انسان زاییده شرایط و موقعیت ها نیست، بلکه سازنده وبه وجودآورنده آن است، پس یادمان باشدکه شرایط اعتیاد را خود بوجود نیاوریم.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان