اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. اسفند 1395 - 12:36   |   کد مطلب: 24271
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و ضبط بیش از 6 میلیون مواد محترقه در محورهای مواصلاتی استان در سال جاری خبر داد.
کشف 6 میلیون مواد محترقه در محورهای مواصلاتی استان همدان

به گزارش صبح الوند، سردار مهدیان نسب در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: 22 اسفندماه زنگ آماده باش همیاران پلیس در کانون پور میدانی و رزمایش طرح نوروزی پلیس در 25 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

 

وی افزود: نیروی انتظامی استان همدان از 25 اسفندماه تا روز 13 فروردین ماه در طرحی به نام عملیات نوروزی بخصوص در مناسبت های خاص چهارشنبه آخرسال، جمعه پایان سال و عملیات بزرگ تعزیرات نوروزی در آماده باش کامل است.

 

فرمانده انتظامی استان همدان در خصوص چهارشنبه آخر سال گفت: همدان در 5 سال گذشته یک نقطه بحرانی در خصوص رفتارهای ناهنجار افراد در چهارشنبه  آخر سال بود که براساس کارهای انجام شده در نیروی انتظامی بیش از 6 میلیون مواد محترقه در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده است.

 

مهدیان نسب با بیان اینکه محدودیت ترافیکی در شب چهارشنبه آخر سال از میدان پژوهش، بلوار بعثت، میدان بیمه تا ابتدای روستای دره مرادبیگ اجرا خواهد شد، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان به دنبال کار فرهنگی اجتماعی است تا رفتارهای پرخطر را به حداقل برسانیم.

 

وی با بیان اینکه طرح امنیتی چهارشنبه آخر سال از ساعت 18 و 30 دقیقه در همدان اجرا می شود، ادامه داد: هر گونه موتور سیکلت و خودروهای شخصی با رفتارهای ناهنجار خورو آنها توبیخ می شود و تا پایان تعطیلات این خودروها تحویل داده نمی شود.

 

مهدیان نسب با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان آرامش و نشاط بهاری با قانونمندی و نظم اجتماعی اضافه کرد: امسال در طرح نوروزی 480 گشت اعم از خودرویی، پیاده و موتوری برای تأمین امنیت استان در ایام نوروز و همچنین 56 ایستگاه پلیس به نام قرارگاه نوروزی آماده خدمات‌دهی در ایام است.

 

وی با اشاره به اینکه جابجایی اثاثیه منزل در ایام نوروز باید به کلانتری‌های محل اطلاع‌رسانی شود، بیان کرد: همشهریان در خصوص ترک منزل و مغازه برای مسافرت اطمینان کامل را از امنیت منزل لحاظ کنند و منزل و مغازه خود را به افراد معتبر بسپارند.

 

مهدیان نسب افزود: تمام مناطق مسکونی و تجاری در این ایام زیرپوشش گشت‌های نیروی انتظامی و فوریت‌های پلیسی قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان