اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. مهر 1395 - 21:46   |   کد مطلب: 20481
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: با همت عوامل انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر یک معتاد متجاهر و ولگرد داخل شهرستانهای این استان مشاهده نمی شود.

به گزارش صبح الوند به نقل ازایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز یکشنبه در دیدار فرماندهان انتظامی با استاندار همدان گفت: علت مشاهده نشدن حتی یک معتاد متجاهر در درون شهرهای همدان نتیجه تلاش اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از جمله کمیته درمان، آموزش و مقابله با عرضه است.
به گزارش ایرنا وی افزود: در سال جاری 907 معتاد متجاهر توسط عوامل انتظامی همدان دستگیر و به مراکز ماده 15 و 16 معرفی شده اند.
وی بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی پلیس، مبارزه بی امان با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر است که در این راستا امسال 42 باند و شبکه مواد مخدر در این استان شناسایی و منهدم شد.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: بیش از سه تن و 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر و پیش سازها در نیمه نخست امسال در این استان کشف و ضبط شده است.
سردار مهدیان نسب در ادامه گفت: تماس با سامانه 110 افزایش یافته و 284 تماس با مرکز فوریت های پلیسی امسال برقرار شده که 51 درصد از این تماس ها عملیاتی بوده است.
وی بیان کرد: اقدامهای صورت گرفته توسط فوریت های پلیسی همدان موجب قرار گرفتن همدان در جمع سه استان برتر کشور شده است.
وی افزود: بیش از 40 هزار مورد بازدید از صنوف متخلف و فاقد پروانه فعالیت این استان صورت گرفت که از بخشی از آنها تعهد گرفته شد و تعدادی نیز پلمب شدند.
فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: با توجه به استفاده از ترقه و مواد منفجره در آیین های عروسی بررسی های میدانی صورت گرفت که نتایج به دست آمده گویای این است که هر چند این ترقه ها مجاز هستند ولی هیچ واحد مجازی اقدام به فروش آنها نمی کند.
سردار مهدیان نسب گفت: پلیس آگاهی و پیشگیری در کاهش سرقت نقش مهمی داشتند به گونه ای میانگین کاهش سرقت در همدان 23 درصد از نرم کشوری بالاتر است.
به گزارش ایرنا وی اظهار کرد: در سال جاری 67 عملیات برای کشف کالای قاچاق صورت گرفته که در این راستا 85 باند تهیه و عرضه کالای قاچاق منهدم شدند.
وی افزود: 6 هزار و 873 سایت مجرمانه توسط پلیس فتای همدان کنترل شد که ماحصل آن تشکیل 280 پرونده قضایی و دستگیری 94 مجرم مالی، اخلاقی و کلاهبردار بود.
در این آیین از فرماندهان و پلیس های تخصصی انتظامی استان همدان تقدیر به عمل آمد.
اجرای 150 عنوان برنامه به مناسبت هفته ناجا از 9 مهر ماه در استان همدان آغاز شده است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان