اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1395 - 10:19   |   کد مطلب: 18071
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد:
توقیف 390 میلیون ریال کالای قاچاق در همدان
فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف 4 محموله قاچاق به ارزش 390 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش صبح الوند،  سردار حاجی محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با كالاي قاچاق و ارز پلیس آگاهی طی شب و روز گذشته در دو عملیات جداگانه حين کنترل خودروهاي عبوري در موقعيت ايستگاه بازرسي شهيد زارعي به دو دستگاه خودرو وانت زامياد مشکوک و جهت بررسی بار آنها دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: در بازرسی اولیه از هر دو خودرو ماموران متوجه کالای قاچاق شده و جهت بررسی بیشتر خودروها به به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: در بازرسی صورت گرفته از یکی از خودروها تعداد 6 هزار و 816 عدد لوازم آرايشي خارجي در مارک و مدل هاي مختلف به ارزش 40 ميليون ريال و از خودرو دوم نیز 2 هزار کيلوگرم تخمه آفتابگردان قاچاق به ارزش يک صد ميليون ريال کشف شد.

سردار مهدیان نسب در ادامه گفت: ماموران در راستاي تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سرکشي از دو محل دپو باربري هاي سطح شهر 2 هزار و 270 کيلوگرم زغال از یک انبار و از انبار دیگر نیز تعداد 85 طاقه انواع پارچه خارجي فاقد اسناد معتبر گمرکي جمعا به ارزش 250 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به دستگیری 5 نفر در عملیات های یاد شده اظهار داشت: کلیه کالاهای کشف شده در چهار عملیات مزکور به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل و پس از تشکیل پرونده مقدماتي در تعزيرات حکومتي مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد زارعي در حال رسيدگي مي باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان