اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. خرداد 1396 - 23:24   |   کد مطلب: 25550
فرماندار نهاوند با بیان اینکه امسال سهم آموزش و پرورش نهاوند از اعتبارات استانی ۳۰ درصد افزایش می‌یابد، گفت: امیدورایم با این افزایش اعتبار زیر ساخت‌های لازم در این حوزه فراهم شود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، کریم حمیدوند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، اظهار داشت: سهم آموزش و پرورش شهرستان را در کمیته برنامه ریزی امسال به خاطر فعالیت‌های این مجموعه افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت تجهیز و نوسازی مدارس شهرستان گفت:در بحث تجهیز و نوسازی مدارس اعتبارات را ویژه در نظر می‌گیریم تا زیر ساخت‌های لازم در این حوزه فراهم شود.

در ادامه این جلسه که با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه برگزار شد، رئیس آموزش و پرورش نهاوند با اشاره به اجرای برنامه‌های آماده سازی مدارس برای شروع سال تحصیلی جدید، گفت: پروژه مهر مهم‌ترین برنامه آموزش و پرورش برای آماده سازی فضاهای آموزشی و نیروی انسانی جهت استقبال از سال تحصیلی جدید است.

هادی سلگی تصریح کرد: در این زمینه لازم است تمامی همکاران اداری به ویژه کارگروه‌های مربوطه نسبت به انجام اقدامات لازم در موعدهای مقرر اقدام کرده و از تمامی فعالیت‌ها مستندسازی کند تا بتوانند در صورت لزوم آن را ارائه کند.

وی افزود: با توجه به تغییر نظام آموزشی و حضور 50 درصد دانش آموزان شهرستان در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و همچنین تغییر سر فصل کتب آموزشی نیاز است که تجهیزات آموزشی به‌روزرسانی شود و توسعه پیدا کند.

سلگی در ادامه در مورد نرخ برگزاری کلاس‌های جبرانی و تقویتی در تابستان عنوان کرد: با توجه به نرخ‌نامه مصوب استان به دلیل پایین بودن سطح درآمد خانواده‌ها در شهرستان و شرکت جامعه هدف و فارغ التحصیل شدن دانش آموزان در شهریور ماه تخفیف و کاهش نرخی را در نظر گرفته‌ایم که بتوانیم دانش آموزان جامعه هدف را برای شرکت در این کلاس‌ها تشویق کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان