اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1396 - 23:31   |   کد مطلب: 25529
استاندار همدان گفت: یادواره های شهدا در استان همدان باید بدون حاشیه و با هدف انتشار فداکاری و ایثارگری شهدا برگزار شود.
استاندار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، محمدناصر نیکبخت ظهر یکشنبه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه نشر ارزشها اطلاعات را به نسل چهارم منتقل می کند، گفت: لطف خدا و رهبری داهیانه حضرت امام (ره) را در پیروزی انقلاب فراموش نمی کنیم کمااینکه روحیه دینی و ظلم ستیزی مردم را نیز نباید فراموش کرد.

وی با بیان اینکه انقلاب با همین روحیه ادامه یافته است و اکنون باید ارزش ها را حفظ کرده و انتشار دهیم و اجازه ندهیم ابزار شوند، گفت: ارزشها متعلق به همه است و در انحصار کسی نیست.

وی با بیان اینکه مگر در جبهه که رزمندگان برای فدای جان رفتند، جناح بندی و خط کشی شده بود، تاکید کرد: همه برادر و متحد بودند و پیروزی در گرو وحدت است.

استاندار همدان بابیان اینکه انتخابات تمام شد و رئیس جمهور فعلی رئیس جمهور همه است، گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یک پیروزی برای همه مردم است و مردم با این حضور پیام دادند که ایران مهد دموکراسی و مردمسالاری دینی است.

نیکبخت با تاکید بر اینکه پیروز انتخابات نظام، رهبری و مردم بودند، گفت: اگر قرار باشد در انتخابات بمانیم فرصت نمی کنیم پاسخ مطالبات مردم را بدهیم.

وی با بیان اینکه انتخابات تمام شد و اکنون زمان رفاقت است، گفت: پایان انتخابات و آغاز کار مجدد را اعلام می کنیم و در آغاز مجدد کار باید بی وقفه و با تمام توان برای مردم کار کنیم.

استاندار همدان بابیان اینکه باید هرچه بهتر، سریع تر و بیشتر و بدون توجه به حواشی پیش برویم و مسیر ضرورت کشور را که تولید و اشتغال است طی کنیم، گفت: نباید بگذاریم ارزشها به ابزار تبدیل شود.

نیکبخت با بیان اینکه باید قدر شهدا را بدانیم و نباید یادواره ها با پایان انتخابات فراموش شود، گفت: یادواره های شهدا باید بدون حاشیه و با انتشار فداکاری و ایثارگری شهدا برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر روحیه فداکاری شهدا، رزمندگان و مردم نبود ما اکنون شرایط امروز را نداشتیم که در تمام مسائل همچون مسائل علمی و منطقه ای در رده های بالا باشیم، عنوان کرد: شورای هماهنگی باید بیشتر فعال شود و جلسات را بیشتر برگزار کند.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه موزه دفاع مقدس همدان باید از حالت فعلی خارج شود چراکه همدان، استانی گردشگری و گردشگرپذیر است و باید کاری کنیم که موزه دفاع مقدس از نقاط دیدنی استان باشد، گفت: نام و رشادتهای رزمندگان همدان را همه شنیده اند و باید بتوانند در موزه با این بزرگان بیشتر آشنا شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت اداری و معنوی موزه باید تقویت شود، گفت: در این موزه باید برنامه استانی و ملی برگزار شود کمااینکه تا کنون برنامه چشمگیری از صدا و سیما در معرفی موزه در سطح ملی ندیده ام.

استاندار همدان بابیان اینکه همه فرمانداران استان همدان جانباز، رزمنده و یا علاقمند به این حوزه هستند، گفت: فرمانداران باید شورای شهرستانها را با کمیته های مربوطه تشکیل دهند و هر کاری انجام دهیم تا موزه دفاع مقدس استان به جهان معرفی شود.

نیکبخت با بیان اینکه اجازه سوء استفاده از موزه را نمی دهیم به در پیش بودن روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس اگر هر سال بهتر برگزار شود، دوستان ما امیدوارتر می شوند.

وی با بیان اینکه شرایط امسال هم شرایط خاصی است و دشمن با تحرکات تروریستی، احساس می کند، مردم کمتر می آیند هرچند مردم بیشتر خواهند آمد، گفت: باید برنامه ریزی شود تا به دنیا بگوییم ما همچنان پشتیبان مظلوم هستیم و از ظلم ستیزی ما کم نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان