اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1396 - 23:26   |   کد مطلب: 25527
نماینده مردم ملایر در مجلس با بیان اینکه دولت مشکلات اقشار ضعیف را پیگیری کند، گفت: با توجه به اوضاع بد شرایط اقتصادی فعلی کشور باید حل مشکلات این افراد را به‌صورت مستمر پیگیری شود.
نماینده مردم ملایر

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمد کاظمی بعد از ظهر امروز در  بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان اظهار داشت: ابتدا باید مسائل و مشکلات در منطقه و استان بررسی و برطرف شود و در صورتی که قابل حل نباشد نمایندگان شهرستان در مجلس از وزرای مرتبط پیگیری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پایه و اساس انقلاب ما در بدو پیروزی کمک به محرومین و مستضعفین و قشر آسیب پذیر جامعه بوده است گفت: در حال حاضر نیز مسیر دولت‌های بعد از انقلاب بعضا برخی بیشتر و برخی کمتر نیز توجه به بحث نیازمندان و روستا‌ها و اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

کاظمی با بیان اینکه نگاه همه مسئولان باید در درجه اول رفع مشکلات این قشر از جامعه باشد، گفت: با توجه به اوضاع بد شرایط اقتصادی فعلی کشور باید حل مشکلات این افراد را به‌صورت مستمر پیگیری شود.

نماینده مردم ملایر با اشاره به اینکه نیت و اصل کار ایجاد مساکن مهر در ابتدا رفع مشکلات مسکن اقشار بی بضاعت و‌کم درآمد جامعه بود افزود: متاسفانه این طرح  با عجله و شتاب و بدون کار کارشناسی و عدم توجه به مکان‌یابی، ساخت و ساز ، عدم توجه امتیازات خدماتی از جمله آب، برق و گاز و غیره بوده که امروز مسئولان را در همه شهر‌ها دچار مشکلات عدیده‌ای کرده است.

وی بیان کرد: سیاست کاری دولت یازدهم مبنی بر توقف ساخت و ساز بیشتر و تکمیل و اتمام واحد‌های ناقص و نیمه‌کاره و تحویل به متقاضیان بود و امید است در ادامه دولت دوازدهم نیز بر همین منوال باشد.

کاظمی با اشاره به اینکه از آغاز دوره دهم مجلس شورای اسلامی مشکلات فراوانی از ناحیه ساکنین، خریداران و سرمایه‌گذاران این پروژه در شهرستان ملایر وجود داشته است گفت: در  حال حاظر اقدامات و پیگیری‌های خوبی انجام شده اما کمتر به نتیجه رسیده و امروز اراده قاطعی برای حل مشکلات مسکن مهر ملایر با تلاش ادارات کل راه‌ و شهرسازی استان، شهرستان، فرماندار و نمایندگان مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 9 هزار و 177 واحد مسکن مهر در ملایر وجود دارد که تعداد 7 هزارو 777 واحد مسکونی تکمیل و تحویل متقاضیان شده است، افزود: بیشترین مساکن مهر شهرستان که مشکل دارند از تعاونی مسکن 1 تا 19 بوده که در اختیار تعاونی‌‌ها هستند.

نماینده مردم ملایر بیان کرد: در مجموع تعاونی‌ها‌ی 6، 7‌، 12، 9 و مجموعه دژچنار ، 300 واحدی اندیشه‌گستر، 140 واحدی کاروگارگر و شرکت تک سازان الوند و غیره است که بیشترین مشکل آنها انشعابات آب، برق، گاز، آسانسور ، ضمانت بانک، محوطه سازی، دیوارکشی ترانش‌ها،جدول گذاری، ایجاد مراکز اموزشی، مسجد، کلانتری وایجاد فضای سبز و غیره است.

نماینده مردم ملایر خواستار تشکیل کمیته ویژه تخصصی با حضور معاونین اداره کل استان در ادارات مسکن و راه وشهرسازی، راه‌ وشهر سازی ملایر ، فرماندار، شهردار و سایر ارگان‌های ذیربط در خصوص بررسی مسائل و مشکلات مسکن مهر شهرستان در راستای مرتفع شدن مشکلات کوی مهر ملایر شد‌.

وی تصریح کرد: در صورت نیاز نمایندگان ملایر این آمادگی را دارند که مسائل را از طریق وزیر مسکن و شهر سازی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان