اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. خرداد 1396 - 23:34   |   کد مطلب: 25371
استاندار همدان با بیان اینکه همدان در اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور از استان‌های پیش‌رو است، گفت: یک هزار میلیارد تومان پروژه به‌زودی در استان افتتاح می‌شود.
استاندار همدان

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمدناصر نیکبخت بعدازظهر امروز  در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان با تاکید بر اینکه باید خدمات دولت گفته شود، اظهار داشت: کسی از گفتن خدمات دولت نباید عصبانی نشود چرا که مردم باید خدمات دولت را بدانند.

وی با اعلام اینکه یک هزار میلیارد تومان پروژه به زودی در استان افتتاح می‌شود، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از اهم برنامه‌های دولت به خصوص در دور دوم فعالیت است.

نیکبخت با بیان اینکه در استان همدان، تمام صندوق‌های انتخاباتی مورد تایید هیئت‌های نظارت قرار گرفت، گفت: ما باید خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشیم و ولی نعمتی که می‌گوییم، شعار نباشد.

استاندار همدان اظهار داشت: با همه مظلومیت، تخریب‌ها و بی‌مهری‌ها به گونه‌ای که حتی خدمات نظام زیر سئوال رفته بود، مردم به دولت اعتماد کردند.

نیکبخت با تاکید بر اینکه باید از مردم استان همدان قدردانی کنم، گفت: باید کفش را بالا کشید و در همه جا به مردم خدمت کرد کما اینکه به گفته رئیس جمهور این چهار سال، سال‌های نتیجه‌گیری است.

وی با تاکید بر اینکه استان همدان در چهار سال گذشته نیز سربلند بوده است، گفت: دو خط راه آهن به همدان آمد و سدهایی به بهره‌برداری رسید و آبرسانی به روستا، کاهش جرائم، کاهش نرخ بیکاری، کاهش طلاق نتیجه کارهای انجام شده در این چهار سال است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مردم خدمات را می‌دانند و می‌دانند که دولت کم نگذاشت، گفت: منت‌دار مردم هستیم و دست مردم را می‌بوسیم.

نیکبخت همچنین با بیان اینکه بهترین پاسخ دندان‌شکن را مردم با حضور 41 میلیونی پای صندوق رای به ترامپ دادند که آزادی، امنیت و آرامش در ایران است، گفت: برخی از سخنان مهندسی شده و از طرف خودی‌ها مطرح شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از عملکرد دبیرخانه اقتصاد مقاومتی استان رضایت دارم، گفت: همدان در اقتصاد مقاومتی از استان‌های پیشرو کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان