اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

13. خرداد 1396 - 20:43   |   کد مطلب: 25346
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان از فضاسازی شهر همدان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی‌(ره) خبرداد.
فضاسازی شهر همدان به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی‌(ره)

به گزارش صبح الوند، محمد قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی‌(ره) دسته عزاداری با حضور عموم شهروندان انقلابی همدان برگزار خواهد شد، گفت: دسته عزاداری ارتحال امام (ره) از مقابل کانون بسیج جوانان همدان به حرکت درمی‌آید.

 

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان برپایی مراسم گرامیداشت یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی در حسینیه امام(ره) همدان خبر داد و گفت: از سال ۶۹ و به صورت خودجوش عموم مردم و هیئات مذهبی در عزاداری حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره)   برای ایجاد رشد و کمال در جامعه قیام کردند و این بزرگداشت‌ها یادآوری آرمان‌هایی است که امام(ره) ترسیم کردند، افزود: یکی از وظایف مهم مجموعه‌های انقلاب تبیین ابعاد مختلف شخصیتی ایشان است و ویژگی‌های حضرت امام(ره) باید برای نسل جوان و نوجوان در جامعه تبیین شود.

 

قدیمی با تأکید بر اینکه برای ترویج گفتمان امام (ره) باید همواره در مسیر اندیشه‌های نورانی امام و رهبری گام برداشت، عنوان کرد: تلاش برای برگزاری باشکوه آیین بزرگداشت شخصیت تاثیرگذار امت اسلامی، وظیفه ملی و مذهبی اقشار جامعه است.

 

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری ویژه برنامه های سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اندیشیده شده است، افزود: فضاسازی، نصب بنر، پوستر و تصاویر حضرت امام (ره) برای برگزاری این آیین انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان