اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. تير 1395 - 21:53   |   کد مطلب: 18701
معاون اجتماعي، فرهنگي و گردشگري شهرداری همدان گفت: گردشگري يكي از صنايع بزرگ دنياست كه به منظور توسعه آن مي بايست از ظرفيت بخش خصوصي و تشكلهاي مردمي و... استفاده شود.

به گزارش صبح الوند،  محمد قديمي با بيان اينكه بخش دولتي مي بايست ناظر باشد افزود: حضور كارگروه ها و تشكل هاي مردمي در كنار سازمان ها و ارگان هاي دولتي بزرگترين سرمايه اي است كه مي تواند سياستگذاري و برنامه ريزي ها را به طور مطلوب جلو ببرد.

 

وي بيان كرد: تشكل هاي مردمي با داشتن بينش و دانش گسترده به صورت كاملا فني و حرفه اي وارد مي شوند و بخش دولتيبه اين ميراث فرهنگي اميدوار است.

 

وي با اشاره به اينكه از لحاظ جغرافيايي و موقعيت مكاني همدان در شاه راه توريستي و تفريحي كشور قرار دارد خاطر نشان كرد: همدان استاني گردشگر پذير استو از جهات مختلف زيرساخت هاي زيادي در سطح شهرموجود است لذا به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر و استفاده از تمام ظرفيت هاي موجود مي بايست  برنامه ريز هاي كوتاه مدت و بلندمدت در دستور كار قرار گيرد.

 

قديمي با  تاكيد بر اينكه بخش اجرا مي بايست به مردم واگذار شود، بيان كرد: در سطح شهر نيز با استفاده از ظرفيت هاي مردمي ايجاد مديريت شادي بومي امري لازم و ضروري است و شايسته است در اين مسير از همفكري كليه ظرفيت ها و هنرمندان همدان بهره مند شد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان