اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. شهريور 1395 - 14:32   |   کد مطلب: 20210
با همراهی ۱۱۰ دستگاه خودروی تزئین شده؛
کاروان غدیر در همدان به حرکت در می آید
معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان گفت: همزمان با عیدغدیرخم، کاروان غدیریون شامل ۱۱۰ دستگاه خودرو تزیین شده مردمی در همدان به حرکت در می آید.

به گزارش صبح الوند به نقل از مهر، محمد قدیمی ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های عید غدیر در همدان با بیان اینکه مدیریت شهری با تمام ظرفیت اجتماعی و فرهنگی به استقبال جشن بزرگ غدیر می رود، گفت: همزمان با ایام نورانی دهه ولایت، شهرداری همدان نیز با بهره مندی از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی نسبت به اجرای ویژه برنامه های این دهه اقدام کرده است.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان گفت: طی این دهه برنامه های مختلفی در راستای معرفی عید سعید غدیر به عنوان عید همه‌ مسلمانان و محور وحدت اسلامی و ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی برگزار خواهد شد.

وی تعظیم شعائر اسلامی با محوریت دهه ولایت، معرفی مولفه‌های سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت آموزه های مکتب علوی و گسترش و عمق بخشی به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مرتبط با سیره و سنت ائمه اطهار (ع) را از جمله برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

قدیمی با بیان اینکه این برنامه ها با تاکید بر روح ولایت به عنوان عامل وحدت مسلمین و عید اخوت و برادری برگزار می شود، گفت: این برنامه ها با هدف عمق بخشی به معارف علوی (ع) و فاطمی (س)، گونه شناسی سبک زندگی از منظر امیرالمومنین (ع) و معرفی آن به نسل امروز اجرا می شود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان تاکید کرد: مدیریت شهری برنامه های دهه ولایت را در قالب فضاسازی شهر همدان، جشن های سراسری و مردمی، برنامه های نمایشگاهی و تجسمی، مسابقات فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرا خواهد کرد.

محمد قدیمی از برگزاری جشن های سراسری ولایت و امامت در بوستان های شهر همدان خبر داد و گفت: این جشن ها در قالب سخنرانی، مولودی خوانی و اجرای مسابقات متنوع به صورت سراسری اجرا می شود.

قدیمی عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی در دو بخش همگانی و حرفه ای در قالب المپیادهای ورزشی در رشته های مختلف از دیگر برنامه های این دهه به شمار می رود.

معاون اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهردار همدان یاد آور شد: کاروان غدیریون شامل ۱۱۰ دستگاه خودرو تزیین شده مردمی روز سه شنبه و همزمان با روز عید غدیر با مشارکت مجموعه آل طاها در شهر حرکت نمادینی خواهند داشت و جشن بزرگ عید غدیر نیز روز سه شنبه از ساعت ۱۷ در بوستان ایرانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان