اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. ارديبهشت 1396 - 10:48   |   کد مطلب: 25122
معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با تاکید بر اینکه عرصه را بر فتنه‌گران تنگ خواهیم کرد، گفت: در جريان ساختارشکنی سالن ابن سینا فردی در استانداری به عنوان طراح و برنامه‌ریز اصلی است.

به گزارش صبح الوند، حجت‌الاسلام حجت‌الله کشوری‌دلاور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص فتنه و جلوگیری از بروز چنین آشوب‌هایی در کشور اظهار کرد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه و فتنه در کشور است، بنابراین ما باید در این زمینه هوشیار باشیم تا از آسیب‌های آن در امان بمانیم.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات دشمنان و فتنه‌گران را مایوس خواهد کرد، افزود: فتنه‌گران بدانند که با شناساندن و معرفی چهره مخدوش آنها به مردم عرصه را بر آنها تنگ خواهیم کرد و لحظه‌ای غفلت نخواهیم کرد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه خط ما همان است که رهبری در کلام خود فرمودند «فتنه خط قرمز ماست»، خاطرنشان کرد: چهره فتنه‌گران را می‌توان در مناظرات و گفت‌وگو‌ها شناخت و این کار چندان سختی نیست.

 

وی با انتقاد از سر دادن شعارهای هنجارشکنانه در سالن ابن سینا در حمایت از حجت‌الاسلام روحانی، گفت: اتفاقاتی که در این مراسم رخ داد کاملا برنامه‌ریزی شده بود و این برای همگان واضح و مبرهن است که فردی در استانداری به عنوان طراح و برنامه‌ریز اصلی کارها را پیش می‌برد.

 

کشوری‌دلاور با بیان اینکه این فرد در پشت صحنه در حال چرخاندن وقایع است، یادآور شد: افراد را از آموزش و پرورش می‌آورند و فضا را برای افراد مهیا می‌کنند و این نشان می‌دهد که ساختار برنامه از قبل طراحی شده است.

 

وی با اظهار تاسف از اینکه دانش‌آموزان و معلمان را از سر کلاس‌های درس برای استقبال از یک کاندیدای خاص می‌آورند و در مرحله بعد شاهد سر دادن شعارهای ساختارشکنانه از سوی برخی از افراد هستیم، بیان کرد: همه و همه نشان از آن دارد که کاملا بر روی شعارها کار شده بود چرا که موضوع حمایت از فتنه‌گران مشخص است و موضوع کاملا سازماندهی شده بود.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با تاکید بر اینکه خود مسوولان اجرایی در این زمینه دخیل هستند، گفت: اکنون با پاره کردن عکس‌ها و رنگ‌کردن پوسترهای کاندیدای مورد حمایت خود و انتشار آن در فضای مجازی می‌خواهند مظلوم‌نمایی کنند و با این کار فکر افراد را به سمت گروه‌های دیگر منحرف سازند.

 

وی با طرح این سوال که مگر در سطح شهر دوربین وجود ندارد که متخلفان را دستگیر کنید؟ چرا عکس‌هایی که بر روی آنها رنگ‌زده شده را پایین نمی‌آورید؟ ادامه داد: آقایان می‌خواهند با طرح و برنامه فضایی در جامعه ایجاد کنند.

 

کشوری دلاور با تاکید بر اینکه در بصیرت‌افزایی ما با کسی تعارف نداریم، تصریح کرد: خط قرمز ما فتنه است و هر کس بخواهد این جریان را به عنوان انقلابی معرفی کند در مقابل آنها خواهیم ایستاد و کمترین آن شناسایی افراد و شناختن آن به افراد جامعه است.

 

وی با اشاره به اینکه در شناختن عناصر فتنه باید برای مردم روشن‌گری کرد، افزود: در زمان فوت مرحوم هاشمی رفسنجانی رهبری اجازه حضور فتنه گران را به مراسم مرحوم ندادند و لذا ما در این زمینه با هیچ فردی مماشات نداریم و مردم را روشن‌گری خواهیم کرد.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با تاکید بر اینکه باید در انتخابات حضور حداکثری داشت، گفت: دشمنان قسم خورده از اتحاد ما مایوس شده و می‌خواهند به هر قیمت این اتحاد و همبستگی بین مردم با ولایت را از ما بگیرند ولی هر بار مایوس و ناامیدتر از قبل به جای خود باز می‌گردند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان