اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1396 - 1:54   |   کد مطلب: 25051
رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در همدان با بیان اینکه دوره چهارساله روحانی دوره‌ای بی حاصل بوده گفت: الان با توجه به اینکه هم رئیس دولت و معاون اول او کاندیدای ریاست جمهوری هستند مشخص نیست که چه کسی دولت را اداره می کند.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، محمود الفت عصر امروز در جمع خبرنگاران در دفتر استانی تسنیم در همدان اظهار داشت: طی جلسات متعدد که 180 شاخصه‌ را مربوط به نامزد اصلح مورد بررسی قرار گرفت در حزب مؤتلفه اسلامی به شخص میرسلیم رسیدیم چرا که ایشان ویژگی‌های خاصی دارند.

الفت‌ با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی میرسلیم بیان کرد: وی مفسر قرآن، مخترع، مسلط به 3 زبان اصلی بوده و ورزشکار است، هیئت غریق نجات کشور را مدیریت و در کوهنوردی نیز دستی دارد.

وی با بیان اینکه میرسلیم یک شخصیت علمی، دانشگاهی و مؤلف است، گفت: میرسلیم 24 کتاب را تألیف کرده و با توجه به مشاغلی که داشته و 7 سال مشاور مقام معظم رهبری بوده و اکنون نیز در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

الفت بیان کرد: نخستین بار است که حزب مؤتلفه اسلامی بعد از 50 سال کاندیدایی را مورد حمایت قرار داده و معرفی کرده است، تا بوده انتخابات شخصیت محوری بود و ما آن را به برنامه محوری سوق دادیم و اعتقاد داریم که احزاب در انتخابات حرف اول را می‌زنند و حزب مؤتلفه نیز سعی کرده تا فردی را معرفی کند که با برنامه ورود یابد.

رئیس ستاد انتخابات میرسلیم در همدان عنوان کرد: میر سلیم در واقع کاندیدای حزب است و در همه زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برنامه دارد و با برنامه جلو می‌رود.

الفت تصریح کرد: در کل کشور افرادی را که در رابطه با مدیریت‌های میانی و بالادستی در کشور مطرح است را مشخص کردیم و نظر ما بر این است که شایسته سالاری را در انتصاب مدیران حوزه‌های مختلف در نظر بگیریم.

الفت اظهار داشت: از ابتدا تشکیل دهنده حزب در سال 49 امام راحل بوده و تداوم راه حزب مؤتلفه اسلامی با روحانیت بوده و هیچ حزب و گروه سیاسی نیست که تا این حد با روحانیت عجین شده باشد و آن را خط قرمز خود بداند.

وی گفت: متاسفانه حزب‌گرائی و توجه به آن در جامعه ما اتفاق نیفتاده ‌به گونه‌ای که رئیس قوه مجریه نیز این موضوع مهم را به رسمیت نمی‌شناسد که البته این نگاه به احزاب درست نبوده و سبب افول جامعه می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در همدان گفت: در صورت معرفی و انتخاب فرد توسط احزاب، آنها می‌توانند با نگاه درون سازمانی خود بر عملکرد رئیس جمهور نظارت داشته و وی را ملزم به پاسخگوئی در برابر عملکردش کنند.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های حزب این است که اگر فردی از سوی آنها معرفی شده و به قدرت برسد در برابر کارهای خود پاسخگو است و مردم نیز مرجعی برای پاسخگوئی دارند در حالیکه که الان چنین وضعیتی در کشور حاکم نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در همدان با اشاره به شفاف بودن کارنامه نامزد حزب موتلفه اسلامی در انتخابات اظهار داشت: در بین کاندیداهای موجود آقای میرسلیم حاشیه نداشته و کسی نمی‌تواند به ایشان انگی بزند چرا که ایشان چیزی برای از دست دادن ندارد که بخواهد برای آن دروغ بگوید به همین دلیل هرچه هست صداقت و سادگی او است که در مناظرات مشاهده می‌شود.

وی گفت: آقای میرسلیم کارنامه سفیدی دارد و در زندگی خود به دنبال فساد، اختلاس و کارهای خلاف نرفته چرا که شخصی متشرع است.

الفت در پاسخ به این سئوال که اگر نامزد مورد حمایت آنها به قدرت برسد از ظرفیت دیگر کاندیداها نیز استفاده می‌کند یا خیر، ابراز کرد: هر کاندیدایی که به قدرت می‌رسد باید از ظرفیت‌های دیگر کاندیداها نیز استفاده کند اتفاقی که ای کاش در سال 92 می‌افتاد تا یک 4 سال بی‌حاصل در کشور رقم نمی‌خورد.

وی تصریح کرد: اعتقاد ما این است که باید از تمام ظرفیت‌های اصولگرایان و افراد بی غرض و مرض که از جرگه انقلابیون هستند استفاده کنیم چرا که اگر بخواهیم کشور پیشرفت کند باید این ظرفیت به کار گرفته شود.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در همدان درباره رفتار رئیس جمهور در مناظرات نیز بیان کرد: من ایشان را رئیس جمهور سابق می‌دانم چرا که هم رئیس جمهور و هم معاون اولش نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده‌اند و معلوم نیست چه کسی کشور را اداره می‌کند.

وی افزود: رفتار رئیس جمهور و معاون او در شان یک روحانی و یک فرد مسلمان نبوده و حرف‌های آنها نیز یاس آور بود که باز خورد منفی در جامعه و مردم دارد البته بازهم جالب است که رئیس قوه مجریه نقش اپوزسیون را بازی کرده و به جای دفاع از منافع ملی، سبب حریص‌تر شدن دشمنان نسبت به کشور شود.

الفت درباره جایگاه میرسلیم د بین مردم عنوان کرد: نظر مردم نسبت به آقای میرسلیم مثبت است به ویژه قشر نخبگان که به ایشان گرایش دارند و دیگران نیز ایشان را به عنوان فردی که دارای سلامت نفس بوده و شخصیتی علمی است، قبول دارند.

 وی با بیان اینکه آقای میرسلیم در این سه مناظره حرف‌هائی زدند که در کل خوب بود، ابراز کرد: ضعف‌هائی در این مناظرات از ایشان دیده شده که ما آنها را گزارش کردیم و معتقدیم ایشان در این برنامه خوب درخشیدند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در همدان  با تاکید براینکه انتخابات یک سر برد و یک سر باخت است، تصریح کرد: هرکسی که در انتخابات شرکت می‌کند هر دو احتمال برای او وجود دارد هرچند حرف نهائی را مردم می‌زنند.

وی عنوان کرد: متاسفانه حزب‌گرائی در بین مردم جا نیفتاده و اغلب آنها بر اساس شخصیت‌ها و موج آفرینی‌ها رای  می‌دهند نه برنامه در حالی که این برنامه‌ها هستند که کشور را پیش می‌برند اصلی که اگر در کشور و در جامعه نهادینه می‌شد آن وقت اتفاقات ناگواری که در 4 سال گذشته رخ داد به وجود نمی‌آمد و مردم از نظر معیشت در سختی نبودند.

الفت درباره رفتار دولتمردان در استان نیز بیان کرد: آنچه در استان رخ داد مایه تاسف است چراکه مردم به آنها اعتماد کردند اما مسئولان از اعتمادشان سو استفاده می‌کنند که این سبب بی‌اعتمادی در مردم می‌شود.

وی افزود: وقتی استاندار در مراسم حزب توسعه و اعتدال حضور یافته آیا این بی طرفی است یا طرفداری از یک جریان مشخص و یا اینکه وزرا و رئیس دولت با امکانات دولتی دست به کارهائی می‌زنند و در مراسم‌ها حضور می‌یابند چه معنائی دارد، این اتفاقات مردم را نسبت به دولت و امانتداری آنها بی‌اعتماد می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در همدان گفت:متاسفانه از طرف استاندار همدان نسبت به برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مطالبی مطرح شد که این نیز نه تنها زیبنده او نبوده و ربطی به ایشان ندارد بلکه دخالت در انتخابات است.

وی تصریح کرد: استاندار و سایر دولتمردان در استان مجری انتخابات هستند که باید بی‌طرف بمانند در غیر این صورت اقدامات آنها سبب بی‌اعتمادی مردم  به دولت می‌شود.

 الفت درباره افتتاح طرح‌های نیمه کاره نیز عنوان کرد: افتتاح نیمه کاره پروژه‌هائی مانند راهن آهن همدان نیز کار نادرستی بود اگر قرار بود این پروژه افتتاح شود چرا زودتر این کار را انجام ندادند و چرا در عرض این چند ماه سفرها و افتتاح طرح‌ها توسط دولت شروع شده است.

وی افزود: مگر کسب رای تا چه اندازه با ارزش است که دولتمردان با این گونه اقدامات دست به خود زنی میکنند ای کاش آقای روحانی، روحانی نبود چرا که این اقدامات در این لباس، ضربه به اعتماد مردم است.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در همدان با اشاره به اینکه آقای میرسلیم دارای برنامه است و در صورت پیروزی براساس آن نیز اقدام می‌کند، تصریح کرد: از جمله برنامه‌های ایشان برگرداندن کارخانه‌های تعطیل شده به چرخه تولید است آن هم بر اساس واقعیت و نه حرف، شعار و یا وعده‌های بی اساس،  اتفاقی که اگر شکل بگیرد مشکلات دیگری مانند ازدواج جوانان، بیکاری و غیره نیز حل می‌شود.

وی ابراز کرد: وضعیت کنونی جامعه ناشی از مدیریت ناکار آمد و به نوعی مدیریت قرضی توسط دولت است و اگر چرخه تولید به مسیر اصلی خود باز گردد معضلات اجتماعی نیز حل می‌شود.

الفت با تشریح برنامه‌های آقای میرسلیم در بخش اشتغال گفت: عدم توانائی آقای روحانی در پاسخ به سوالات عرصه اشتغال، به دلیل خالی بودن دست او در این حوزه است و به نظر من رقیب فعلی وی نیز در این حوزه عملکرد خود او در 4 سال گذشته است به همین دلیل نمی‌تواند از خود دفاع کند.

وی افزود: آقای روحانی در بحت یارانه‌ها نیز قول داده بودند که یارانه 5 میلیون نفر از ثروتمندان را قطع کنند در حالیکه این کار را انجام نداده و به بعد از انتخابات موکول کرده‌اند تا رای‌شان نریزد.

رئیس ستاد انتخاباتی میرسلیم در همدان درباره نتیجه انتخابات نیز اظهار داشت: امید داریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده فردی اخلاق‌مدار، دیندار، صادق، خدمتگزار مردم ولائی، کسی که بتواند کشور را از این مشکلات رهائی داده و از هیمنه کاذب استکبار نترسد به عنوان رئیس جمهور آینده کشور توسط مردم انتخاب شود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان