اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

10. ارديبهشت 1396 - 10:21   |   کد مطلب: 24875
علي اصغر ناظري پور در جمع اعضاي کميته نظارت بر تبليغات ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت : فضاي تبليغات انتخابات توسط کميته نظارت بر تبليغات رصد مي شود .
معاون سياسي ، اجتماعي فرماندار همدان

به گزارش صبح الوند، رئيس ستاد انتخابات شهرستان همدان با بيان اينکه اجراي صحيح قانون و عمل به نص قانون از مهمترين برنامه هاي ستاد انتخابات شهرستان مي باشد افزود : در قانون انتخابات و آيين نامه ها ي اجرائي انتخابات رياست جمهوري  و شوراها موارد مجاز فعاليتها و تبليغات نامزدها مشخص شده است .

 

ناظري پور ادامه داد : زمان شروع تبليغات نامزدها بخش مهمي از فرايند انتخابات است که اين امکان را براي نامزدها فراهم مي کند تا برنامه ها  ، اهداف و همچنين خودشان را بيشتر به مردم معرفي نمايند .

 

معاون سياسي ، اجتماعي فرمانداري شهرستان همدان افزود :  قانون محدوديت هايي را براي فعاليت تبليغات انتخاباتي نامزدها قائل شده تا  فضاي انتخابات ، فضاي سالم ، با ضابطه و بدون هرج و مرج باشد .

 

وي با بيان اينکه نامزدهاي انتخابات بايد توجه داشته باشند تبليغات آنها باعث بروز مسائل حاشيه اي نشود تاکيد کرد :  از همه مهمتراين است که انصاف رعايت شود و شاهد توهين و هتک حرمتها در تبليغات انتخاباتي نامزدها نباشيم.

 

ناظري پور تصريح کرد : در کميته نظارت در تبليغات نماينده دستگاههاي ذيربط مشخص شده و اين کميته در حال رصد تبليغات انتخاباتي در سطح شهرستان مي باشد وموارد غير مجاز مورد پيگرد قانوني قرار مي گيرد .

 

رئيس ستاد انتخابات شهرستان همدان يادآور شد : به دنبال اجراي نص قانون هستيم و در چهارچوب وظايف خود و با همکاري و تعامل تلاش داريم فضاي با نشاط را براي حضور حداکثري مردم در روز 29 ارديبهشت ماه فراهم نمائيم .

 

وي خطاب به اعضاي کميته نظارت بر تبليغات گفت : انتخابات عرصه بسيار مهمي است و عامل انسجام و وحدت ملي است بنابراين فعاليت ها و گزارش هاي اين کميته بايد براساس قانون ، دقيق و بي طرفانه باشد .

 

ناظري پور در پايان خاطرنشان کرد : انتخابات مظهر اقتدار ملي است و به هيچ عنوان از مسئولين و دست اندرکاران برگزاري انتخابات پذيرفته نيست که اميال و اهداف شخصي خود را در اين عرصه دنبال کنند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان