اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. فروردين 1396 - 21:03   |   کد مطلب: 24738
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش همدان گفت: هفدهمین دوره‌ مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور فعال بیش از ۸۳ هزار و ۷۲۶ نفر در سطح مدارس استان برگزار شد.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حسن‌آقا یوسفی عصر امروز در همایش تجلیل از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده‌ استان همدان در مسابقات "پرسش مهر 17" اظهار داشت: هفدهمین دوره‌ مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور فعال بیش از 83 هزار و 726 نفر در بخش‌های دانش‌آموزی، همکاران و اولیای دانش‌آموزان در سطح مدارس استان برگزار شد.

وی افزود: در بخش آموزشگاهی هفدهمین دوره "پرسش مهر" در حوزه همکاران تعداد 5 هزار و 390 نفر و در بخش دانش‌آموزی 78 هزار و 829 نفر شرکت کردند که بر این اساس تعداد 2 هزار و 130 نفر از همکاران و در بخش دانش‌آموزی 3 هزار و 144 نفر از دانش‌آموزان به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد: در مرحله استانی تعداد 293 نفر از همکاران و 153 نفر از دانش‌آموز حضور یافتند.

وی گفت: در این دوره مسابقات آموزش و پرورش استان همدان با کسب 11رتبه با رشد 100 درصدی نسبت به سال گذشته خوش درخشید به طوری که 155 نفر از شرکت‌کنندگان در مرحله استانی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند که برگزیدگان رتبه اول فرهنگیان و رتبه‌های اول و دوم دانش‌آموزان متوسطه‌ دوم به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

یوسفی تصریح کرد: از تعداد 52 نفر همکار فرهنگی و 26 نفر دانش‌آموز شرکت کننده در مرحله کشوری، 11 نفر از استان موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی با اشاره به افزایش برگزیدگان استان همدان در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری نسبت به سال گذشته 90 درصد افزایش یافته است، افزود: سطوح مشارکت فرهنگیان و دانش‌آموزان باید در جامعه بالا باشد تا بتوانیم به نیازهای کشور پاسخ دهیم و با امنیت و آرامش زندگی کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه اخلاق و اخلاق‌مداری در جامعه کمرنگ شده است، بیان کرد: شیوه کلامی و تشویق به جای تنبیه در مدارس در اولویت قرار دارد چرا که این شیوه تأثیر بیشتری بر روی دانش‌آموزان می‌گذارد.

وی با اشاره تألیف کتاب در حوزه تربیت اخلاقی در استان اظهار داشت: اقدامات عملی و راهبردی باید شناسایی شود تا در حوزه رعایت و احیای اخلاق در جامعه گام‌های بلندی برداشته شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان